Trevlig kväll indeed!

Har haft en väldigt trevlig kväll minsann. Var inne i stan och åt lite sushi med bäste Ricard, sen blev det kaffe och som vanligt en massa snack om allt mellan himmel och jord! Var väldigt trevligt att träffa honom igen!

Och nu är man kattvakt åt brorsans kisse Sam aka Kattson, aka Calzone, aka Belsebub. Och den "snälla" katten har sovit hela dagen så hon har varit ett litet vilddjur i några timmar. Tur att jag är nattaktiv för jag lekte nog bort den mesta av hennes energi för nu sover hon gött.

aka Calzone
Allting är en lek, tycker Kattson som spanar in min mobilladdare i detta ögonblick!


aka Dangercat
"Jag må ligga på bordet men soffan är min också!!"

aka Belsebub
Somnade mitt i leken!


*
*
Och varför jag kallar henne Belsebub? Jo för att hon är en riktig liten djävul till katt ibland! Bevis?!

Scrolla ner och se själva!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

aka Devil!

Haha, snyggaste bilden någonsin!! Hon hade smygt runt soffkanten länge och när jag tog den här bilden bestämde hon sig för att attackera mobilen!!

Man kan inte annat än älska katter ibland alltså!


Kommentarer
Postat av: Ricard med bara C

<3

Kärlek! :)

2012-01-20 @ 02:54:28
URL: http://casselhag.wordpress.com
Postat av: Anna Terneborg

Men vilken sötnos! Jättefin verkligen :)

Svar: Ja, precis. Och om inte annat så har jag ju ändå länkat till den nya bloggen på metrobloggen, ifall någon skulle trilla in på den gamla :)



Precis, det är antingen eller. Något mittemellan hade varit bättre ;)



Ha en fin fredag!

2012-01-20 @ 07:17:57
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Rinki

Haha, låter som att du har haft en härlig kväll och att kattson var väldigt busig. Jag gillar katter, men är nog ingen kattperson, blir lätt rädd. Antar att det har att göra med att jag dels är rädd för hundar och för att jag har varit i närheten av katter som är vilda, vilket har gjort mig rätt så mesig.



Sv: Jag håller med dig, jag blir irriterad när det finns feminister som verkar vilja vända på steken, så att alla kvinnor ska få det bättre än männen; för nu är det deras tur. Lite så känner jag att tonen kan vara från vissa, vilket inte gör något jämställt enligt mig. Är det inte i så fall mer jämställt att vi som kvinnor uppmanar killar att det är okej att gråta, prata om saker etc.?



Jag älskar Converse också, mina vita håller på att ramlar ihop totalt och innan dem hade jag ett par neongröna i gymnasiet och de ramlade verkligen ihop! Förra våren fick jag ett par Light Hi, ljusblå av mina föräldrar i födelsedagspresent och de är grymt sköna och snygga :). Önskar att jag kunde vara "more of a shoe-person", däremot så har jag väldigt små fötter (35) att det kan bli klurigt att hitta! Hm, fast Converse går att hitta, det är snarare klackskor och sådant som ofta inte "sitter fast" på foten, utan gör att det glappar väldigt ofta.

Doppa dem i guld, conversen alltså, det lät ju roligt, hehe ;)



Hehe, ärligt talat så kunde jag inte texten helt och hållet, kommer ihåg bitar, så jag var tvungen att googla på det.



Ja, det hoppas jag verkligen inte händer Adele! Men det verkar inte ha blivit någon radikal förändring på de 2 åren som hon har varit aktiv, så jag håller tummarna. Jag blir verkligen galen på kändisar som säger att de mådde så bra när de äntligen blev lite kurviga och antingen så har de gått ned igen på en gång, som du skrev eller så handlar det om att de har gått till en size 1 istället för zero eller något. Jag fattar inte, vadå kurviga?! Samma sak med att visa mediajournalister har valt att skriva "titta så kurvig hon har blivit, skitsnygg!", jag ser då inga kurvor, okej man kan se att hon har liiite bröst, men det är allt. Typ att klänningen kanske klämmer åt extra mycket så att man ser en midja och vips så har man fått kurvor, mellan revbenen och höftbenen.

Enligt mig så känns ju Veronica Maggio rätt naturlig i alla fall, trots att hon visserligen är väldigt smal etc. Men man kan ju inte dissa någon som är smal och säga att det är onaturligt heller. Men det vore roligt att få se en riktigt "vanlig" svensson i rampljuset; det verkar gå för vissa män, men inte kvinnor.



Kramar!!

2012-01-20 @ 09:24:59
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Anna Terneborg

Svar: Ja, men visst har den? Har lyssnat på den så länge jag kan minnas i stort sett :)



Nej, inte min ena katt heller. Han ÄLSKAR att gosa, men han blir helst inte buren.



Precis, då ska det nog gå vägen.



Tack detsamma! Kram

2012-01-20 @ 15:29:47
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...