So we meet again....

Hej bloggen, jag hade nästan glömt bort hur du såg ut!
 
Ja jag har haft en välförtjänt paus från bloggen och i stort sett allt som har med internet att göra. Kände att det inte alls fanns någon mening med att blogga när varje inlägg handlade om hur lite inspiration jag hade till det.
 

Sen har jag även börjat jobba, sen en vecka tillbaka. Dock är det verkligen inget att hurra för, det är inte heller något som kommer leda till någonting utan är bara några veckors jobb för att hjälpa ett företag som sitter i skiten. Jag går till och med ekonomiskt back på att jobba där, men känns iallafall lite positivt att inte bara sitta hemma.
 
Men jag hoppas att jag kan vara mer engagerad i bloggen även under de resterande veckorna jag ska jobba, även om det kanske blir en del tidsinställt nu det närmaste.
 
 
 
 
Precis så här känns det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...