På väg mot pensionen?

Jag tog en ledig dag igår för jag var verkligen helt orkeslös och hade ont i ryggen. Men jag hade ju också fullt upp hela helgen med poker, releasefest och en runda på Gekås. Tror nog det främst var Gekås som tog musten ur mig trots att det var ovanligt lugnt. Sen hade jag besök av Fidde på eftermiddagen också vilket var ett välkommet inslag i vardagen även jag inte orkade göra så mycket mer än att tjöta. :) Jag har iallafall haft en otroligt bra helg!
 
Känner mig inte så mycket bättre idag dock... Jag är piggare i huvudet och solen skiner och gör mig nästan rastlös, men ryggen säger "Nope!". Den vill inte alls vara med och leka så jag har bokat tvättid, som är det som tär minst på krafterna, sen blir det horisontellt läge i soffan, trots att jag egentligen tänkte städa lite och även åka och handla idag.Men min rygg vill inte alls! Varför, varför, varför har jag inte skaffat mig nya hålfotsinlägg till mina nya boots?! Varför?!  Man lär sig av sina misstag. :P
 
Ha en trevlig tisdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Tsutsumi

Hahha,"printing out, printing out Drake" :D

Tack, ja det är alltid bra att skriva ner som man slipper att ha saker i huvudet. Då fungerar man inte!

Ja, det låter som en bra deal, är man arbetslös så måste man ändå ha saker att göra hemma så det är bra att ni fördelar jobben (:

Okej, jag vet vad aspberger innebär, men trodde inte att den sidan förstärktes så mycket om man var bipolär också.
Gör det, det är ett av de bästa knepen jag har för att klara av vardagen som bipolär. Sedan fungerar inte allt på alla, men med bra självdiciplin så kommer man långt.

Ja (: Det är ju därför jag så gärna vill jobba där. Det är trevlig stämning och trevliga människor som jag säkert har väldigt mycket gemensamt med! Menar du hur det känns med Carlings?

Samma här, jobbat hela helgen så det känns lite segt, men nu är jag ledig ett bra tag (:

Sköt om dig! Kramar

2013-03-05 @ 16:29:20
URL: http://linatsutsumi.com
Postat av: Anna

Låter inget vidare med din rygg :( Hoppas du tagit det lugnt idag och faktiskt försökt kurera den!

Btw, förlåt för supersent svar. Har missat att jag inte svarat på din senaste kommentar, satt just och undrade när du skulle svara på min ;)

Svar: Mina planer för helgen var inte så värst många - hade myskväll med en kompis i fredags och i lördags var det bio med familjen :) Lugnt och skönt! Din helg låter bra den med, är också sugen på Gekås snart :) Har inte kommit iväg ännu!

Tror det är lätt att fastna för sådant, därför jag så sällan börjar. Samma med appar till iPhonen, det är många jag aldrig installerar just för att jag ser hur besatta mina vänner blir ;)
Ja, men det var verkligen jättekul! Förutom när man fick städa upp efter alla som kräktes efter åkturerna ;)

Haha, ja men det låter ju verkligen frivilligt. Ibland alltså! Man undrar ju hur folk tänker!

Exakt! Man kanske går och nynnar på den i ett halvår och minns den i ett år, men sedan är det inte mer med det liksom. Det märker man ju t ex idag hur många låtar som varit med i Melodifestivalen förut som funkar än idag, och ingen av dem är plojiga på det viset.

Ja, men det blir ju inte samma sak då. Samma med ens favoriträtt, skulle man äta den varje dag så hade ju förtjusningen med det hela försvunnit.
Ska lägga det på minnet att inte besöka Lidl i Värnamo, om jag någon gång skulle ha vägarna förbi ;)

Nej, men precis så känner jag. Helg är inte lika med fest och andra galenskaper för min del, sen att det är det för någon annan försöker ju inte jag tala ner. Man är olika och gillar olika saker, svårare än så är det inte :)

Jag såg på Andra chansen och är iaf nöjd med att Robin gick vidare, hade dock hellre sett Erik & Tone istället för Anton. Men en av två får väl duga :) Du får se finalen, men den missar jag. Ska ut och käka på lördag då jag fyller år, tänkte ju inte så långt att folk kanske vill se den. Bl a jag ;)

Hoppas du haft en skön start på veckan! Kram på dig

2013-03-05 @ 16:36:07
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...