Inspiration! Dinosaurier!

Jga har ju faktiskt inte gjort ett inspirationsinlägg de senaste gångerna, för jag har faktiskt totalt glömt bort det. Men nu har jag tagit mig i kragen! Sist jag la upp en design var ju på just dinosaurier, så inte mer än rätt att jag gör ett inspirationsinlägg om just dessa förhistoriska giganter!

 
 
Raptors! Källa
 
 
 T-Rex Prints! Källa
 
 
RAWR! Källa
 
 
Them bones! Källa
 
 
Gulliga dinos! Källa
 
 
Dinosaurie-ägg! Källa
 
 
Jurassic Park! (ni visste att den skulle dyka upp!) Källa
 
 
Dino-mönster!  Källa
 
 
 Det var alla för den här gången. Lämnar er med den här bilden bara för att den är kul!:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...