Lord of the Rings Challenge Nr 1: Concerning Hobbits

Jag berättde ju för ett tag sedan att jag hittat två nya utmaningar att delta i. En historisk och en som var helt dedikerad till Sagan om Ringen. Så här ser den ut:
 
 
Första utmaningen var då "Concerning Hobbits". Jag var ganska säker på vad jag ville göra redan förra veckan när jag bestämde mig för att göra första utmaningen. Jag vill göra de 4 hobbitvännerna Frodo, Sam, Merry och Pippin och samtidigt få med något från The Shire där hobbitarna bor. Så på min tumme målade jag även av denna bild på Bag End, Bilbos och Frodos hem. :)
 
 
Så här blev naglarna:
 
 
Kanske inte helt perfekt men jag är JÄTTENÖJD!! Det ser inte lika bra ut på min högra hand men, gör det någonsin det? ;)
 
Jag tror inte jag kan vara mer nöjd så jag behöver kanske inte säga så mycket mer. :)

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE

Haha åååh så coolt!

SV: Haha oftast försöker vi (jag och Isatou, pojkvännens storasyster) att utnyttja min pojkvän till att skrapa rutan ;D Idag fick hans kära vän skrapa rutan till oss, haha!

Nej, som du säger, man kan göra allting alla klagar på att de inte hinner, men sedan har man ju knappt råd med hyran så ;) så de med jobb kan gärna få klaga på att de inte har all tid i världen, jag tycker bara de är dumma då ;) Haha tack för att du håller tummarna ;D

HAHAHHAHAHAH ja men det kan man ju verkligen undra, varför i hela friden du behållit något sånt? nej, man borde få låta ens pojkvän rensa ur garderoben, de vet ju vad man använder och så! Haha :D

Ja vi har en del nattöppna saker med, men det är ju som du säger, seven eleven och typ statoil, och såna affärer är ju hemskt dyra. Man kan ju inte handla mycket där inte, inte utan att bli döfattig tillslut.

Man får helt enkelt låta folk anta saker, det kommer de alltid göra. Det är bara så sjukt löjligt att man inte kan göra någonting utan att folk ska tänka det värsta.

Haha ja ikväll har jag faktiskt ätit en pizza, så vi får se om ett par dagar/timmar om det är värt det, säger jag bara. Men ja, det är väl egentligen som en bakfylla, bara det att jag faktiskt kan få typ magcancer av det hela, haha :) Jag tycker inte heller riktigt om varma mackor som man gör hemma, och inte heller havrebröd :/ haha

2013-01-24 @ 20:51:22
URL: http://zoofie.se
Postat av: Lina Tsutsumi

Ja, det jag tycker att man borde göra är ju att stämma biljett.nu först och sedan gör en lag för det där. Samt att man kan byta tillbaka biljetten på ticnet om man ångrar sig eller inte kan. För det är ju också så som andrahandsförsäljarna skapats.

Ja, det är väldigt mysigt, men synd att jag inte jobbar så ofta ):

Haha (: Jag brukar åka till Tokyo, sedan har jag vart lite överallt i Japan. Och jag pratar japanska, men jag tycker jag är ganska dålig på det :P

Tack, det värmer verkligen! Precis så tycker jag också. Jag gick länge och talade inte om det för någon för jag tyckte det var onödigt och jag var rädd att folk skulle döma mig, men det visade ju sig vara helt fel. Tvärtom så stöttar folk mig och beundrar mig verkligen för att jag gör det och det uppskattas! De som inte lan acceptera det är ju bara omogna och kan kan dra åt skogen helt enkelt..

Vad coolt att din pappa öppnade en engelsk pub och tråkigt att han stängde ner den på grund av dem sakerna. Det är väldigt tråkigt att svenskar tänker så när de dricker och tråkigt att den kulturen verkar hålla kvar..
Jag är nykterist och dricker inte alls. Dels för att jag inte tål det och dels för att det påverkar mig så otroligt mycket som bipolär. Jag mår bättre helt klart av att inte dricka. Varför ska man dricka i huvud taget liksom?

2013-01-24 @ 21:38:02
URL: http://linatsutsumi.com
Postat av: anniepiie

Du ska vara jättenöjd! :D Hade aldrig haft tålamod att få de sådär snyggt! :) SV: Det gick bra, jobbar samma tid idag så lär säkert få skrapa rutorna ikväll på bilen. var så kallt igårkväll att jag var tvungen att vänta på att bilen värmdes upp så jag kunde skrapa! :P haha Ha en bra dag nu. :) Kramis

2013-01-25 @ 09:41:18
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...