Inspiration! Spel och lekar!

Eftersom jag ändå körde med inspirationsinlägg medan jag körde 50 veckors-utmaningen så är det väl inte mer än rätt att jag fortsätter med inspirationen nu. Jag har ju trots allt två andra utmaningar på ång och målar fortfarande nailart.
 
Så lek med naglarna och ha roligt!
 
Pinned Image
En annan tjej som gjort pokernaglar! Källa
 
Pinned Image
Helt awesome Super Mario-naglar! Källa
 
Pinned Image
Schack matt! Källa
 
Pinned Image
Tetris! Källa
 
Pinned Image
Tärningsdesign! Källa
 
Pinned Image
Mrs. Pacman! Källa
 
Finns jättemånga roliga spel och lekar som kan inspirera. Vilket är erat favoritspel?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anniepiie

jättesnygga, pokernaglarna är ju fräna!! :D SV: I know, det liksom kliar i fingrarna och man måste skriva hur mkt man inte instämmer! :P Jag har tom kontantkort på 200 i månaden! :P hehe Kram

2013-01-20 @ 17:31:52
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Oj, riktigt coola naglar.

Inte dåligt att sluta trea, mycket bra gjort. Blev det en stor vinstpott eller?

Ja det kommer ut färre lägenheter och är fler sökande nu än när jag flyttade hit. Omkring 1000 sökande på varje lägenhet som kommer ut.

Helgen var mycket bra men gick på tok för fort. Hur var din helg?

2013-01-21 @ 10:53:58
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...