Zombies!

Jag har alltid tyckt om Song Shuffle Games. Det innebär att man får ett tema eller ett gäng frågor, sen sätter man sin musikspelare på Shuffle och första sången är första svaret på fråga... ja ni fattar. Det brukar bli ganska roliga resultat! Hittade en rolig shuffle-game på Pinterest och var tvungen att testa den! 
 
Regler!
 
1. Starta din favoritspellista i valfri mediespelare.
2. Se till att Shuffle är igång!
3. Första låten är svaret på första frågan osv.
4. Fuska absolut inte! Vissa låtar är inte roliga så enkelt är det! 
5. Ta det med en nypa salt och enjoy!
 
Pinned Image
 
Och så här hemska blev mina svar:
 
1. Right now (Na na na) - Asking Alexandria
2. Under Pressure - My Chemical Romance & The Used (HAHAHA)
3. Been there, done that - Memphis May Fire
4. Drown the city - A Skylit Drive (Hemsk fråga!)
5. Perfection through silence - Finch
6. Someone, Somewhere - Asking Alexandria
7. Uprising - Muse (Alldeles för perfekt passande till den frågan!)
8. Let's cheers to this - Sleeping with sirens (Precis innan man blir påhoppad av zombies tar man en öl!)
9. Under fading skies - Solitude (Av alla deras låtar kunde det inte komma en mer passande!)
10. Ave Maria (Känns nästan löjligt nu)
 

Ha ha, okej, allt var inte jätteroligt men vissa blev underbara! Testa själva! 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Sådant brukar faktiskt bli sjukt kul ofta :P

Aa men visst är dem. Och ibland är de just de dagarna som faktiskt är de bästa.

Haha mediaförbud lät ju faktiskt som ett riktigt bra förslag måste jag säga. Kanske skulle ta o införa det här hemma under maj :D Aa maj hade nog inte varit helt fel att ta en resa faktiskt.

Helgen var mycket bra. Fick äntligen se mitt IFK i lördaga så kan absolut inte klaga. Hur var din helg?

2013-02-18 @ 11:56:26
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: J O Y ▲

sv: Åh tack så jättemycket!

2013-02-18 @ 16:54:17
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: ZOOFIE

Haha måste göra detta sen. :)

SV: Tack så himla mycket :) hade en himla mysig dag igår med pojkvän, en vän och familjen :)

Oj... Jag kan inte ens komma på vilka serier jag borde rekommendera, så många är de. Haha. Vet inte riktigt om vi tittar på samma genres heller direkt ^^ Men har du inte sett 666 park avenue borde du göra det. Serien är tyvärr nedlagd nu efter första säsongen, men de skrev om serien då de fick veta att det skulle läggas ned så att man kunde få svar på sina frågor och få ett riktigt avslut :) Jag väntar dock fortfarande på sista avsnittet, haha :)

Min lilla vovve heter Dolly :) Hon fyller tre i mitten av juni. :) Åh vad tiden flyger förbi, haha. Det var ju nyss hon var typ sju månader och vi fick hem henne, haha.

Åhå, The Hobbit var hur bra som helst! Väntar med spänning på de två andra filmerna. :) Haha du som Sagan om Ringen-nörd skulle nog gilla Black Milks kläder, ska jag säga dig ;) Deras Sagan om Ringen kollektion. http://blackmilkclothing.com/collections/middle-earth

2013-02-19 @ 15:57:16
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...