Min stackars bil!

 
Jag lämnade in min stackars bil på Service igår. Den STORA servicen! Den där underbara servicen där man byter kamrem och kanske vattenpumpen och allmänt antastar min bil på alla sätt som är möjligt! Usch, det är inte alls kul för man sitter bara och väntar på att de ska ringa och säga att bilen inte duger till annat än att bli konservburkar! Räkningen efteråt bli ju allt annat än rolig med. 
 
Men förhoppningsvis löser sig alla de små problemen som min bil haft nu ett tag. Kanske att man slipper starta bilen 5 minuter i förväg så fort det är under 10 plugrader?! Kanske jag kan köra iväg med bilen på en gång, utan att den dör och spottar ur sig svarta rökmoln?! Kanske slutar den knacka i motorn och gnissla i fläktremmen?
 
Får se ikväll när jag ska ner och se hur det går. :P Att man kan känna sig så naken och utlämnad så fort någon annan ska titta på ens bil. Jag är alltid likadan. Vid besiktning så antar jag alltid det värsta.
 
Håll tummarna för mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Hoppas att din bil mår kanon efter att ha varit hos bildoktorn. Synd bara att det ska kosta så himla mycket att reparera.

Stod och väntade i ungefär 40 minuter för att få de semlorna jag ville. Sen leverans, men jag vägra att köpa några andra. De där är nämligen de godaste semlorna i hela Gbg.

Tack för tipset!

Tyckte inte mello var så värst bra denna lördagen heller faktiskt. Tyckte väl bäst om Erik o Norskans låt. Vad tyckte du?

2013-02-12 @ 14:12:43
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: anniepiie

Hur gick det!? jag har hållt alla tummar jag har!! :D Min bil startade inte förut när motorn va varm, bara dog men funkade efter typ 3-4 gånger. Nu har vi dock kommit på felet, tempgivaren till databoxen gav ut fel info så nu startar den varje gång!! :)) Hade sånt problem med det i sommars, räckte med att det stog i solen så startade den inte... SV: Tack, jo jag är jättenöjd och glad över allt fint! :) oj, jag vet inte om det är ovanligt! :P Men men, kul att vara tvilling iaf! Planerna för denna dag är att bla. laga mat, tapetsera och ikväll kolla mästerkockarna! :) Kramis

2013-02-13 @ 08:58:30
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...