Chokladdoppad frukt, vampyrer och simmar!

Jag vet att det varit tyst från min sida, kanske lite mer än vad det brukar till och med, men jag har fortfarande varit omotiverad och sen har jag ju annat jag lägger energin på under helgerna för det mesta. Jag har haft en kanonhelg med middag hos sambons föräldrar, kaffe med vänner och i lördags körde jag, Jonne, Jenny och Tobias ett Underworld-maraton med film 1,2 och 4. Kan tyckas konstigt kanske men film nr 3, Rise of the Lycans, är mer fristående och vi ville se dem kronologiskt.
 
Kan väl säga att även om jag älskar vampyrfilmer och tycker Kate Beckinsale och Bill Nighy är fantastiska så kändes Underworld bättre förr än nu, men det var också 10 år sen den första filmen kom ut. :D Men lite Lasagne till middag och chokladfondue med jordgubbar, kiwi, banan och vindruvor var inte helt fel!
Om nom nom!
 
Jag tog även en dag extra ledigt från bloggen. I vanliga fall brukar jag ta tag i alla kommentarer och liknande på måndagar, men jag hade för det första besök på eftermiddagen av bästa Fidde och då flög tiden iväg. Sen har jag hittat min nya drog för tillfället.
 
Att inreda och designa i Sims 3. :D
 

Vänta bara tills jag jobbat ihop nog med pengar för att bygga något liknande! :D 
 

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE

Älskar chokladdoppad frukt! Måste ta och äta det nån dag sen :)

SV: Gud så skönt att det är fler som förstår. Jag har erfarenheten av elaka och otrevliga bloggläsare så fort man inte uppdaterar flera gånger om dagen.. Jag har faktiskt fått höra ett par gånger att jag är otacksam och att jag inte bryr mig om mina läsare. Det är sjukt..

Nej jag har inte varit hos doktorn men jag har pratat med sjukvårdsupplysningen och de sade att så länge jag inte mådde illa, var yr, kallsvettades eller fick svårt att andas behövde jag inte åka in. De tyckte det lät som en spricka då jag berättade vart det var, hur det kändes och att jag bara var lite svullen osv osv, men hon var inte hundra på om det var helt brutet. Jag orkar liksom inte sätta mig på bussen och försöka hitta en vårdcentral för detta, jag har piller att ta för smärtan och det räcker liksom, haha. Fan vad smart det där med att bygga ett litet fort, haha. Jag vaknar varje morgon upp i smärta av att jag försökt vända mig, jag får nog göra som du gjort, haha. Det är svårt att leva, haha. Ska se hur det går om vi nu åker till Trelleborg.

Ja det är synd, för som du säger är filmerna bra, men de har missat otroligt mycket. Den sjätte tycker jag nästan är värst, de har missat så sjukt mycket i den filmen. Alla minnen, alla viktiga detaljer som leder upp till att han ska döda Voldemort..

2013-02-26 @ 17:29:35
URL: http://zoofie.se
Postat av: anniepiie

men vilken lyxig fruktbricka! :D Mums!! Åhh the sims kan man ju sitta i timmar med. Himla roligt med inredning. Är dedär husdjur, har ej de spelet. :) SV: Alltid godast med nybakat ju! ;) hihi jajjamen, det har gått himla bra med jobb i helgen. :) Kram

2013-02-26 @ 19:15:27
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Anna

Sims har faktiskt börjat komma tillbaka lite nu, eller bli populärt igen alltså. Själv har jag bara spelat Sims Hospital eller vad det hette, jag var mer av ett Rollercoaster Tycoon-fan när jag spelade. Älskade det!

Svar: Tack så mycket, vad söt du är!

Ja, han har kommit lång från tiden i Tredje klotet från solen :) Okej, men ska spana in trailern då och se ifall jag kanske får lite mersmak för den därigenom. Annars är det väl bara att köra på den ändå iofs :)

Jag har inte gjort det ännu, det är det där med att få tummen ur röven på mig. Ska se ifall jag kan få någon kontakt med supporten under veckan.

Okej, men då ska jag hålla mig borta från resten av deras låtar ;)

Ja, men precis. Man kan inte göra så mycket när man söker, eftersom man precis som du säger inte har något större val. Och det är väldigt trist att det ska gå ut över er när folk skiter i det, ni som verkligen sköter det och vill det här. Det brister ju något fruktansvärt på den biten.

Ja, det är ju i grund och botten en musiktävling och då tycker jag inte att man ska välja låtar p g a hur man tror att den kommer väcka uppmärksamhet. Det är ju det tråkiga i det här, så mycket fokus som taf ifrån låtarna och texterna.

Ah, okej men det är mycket möjligt att det är så. Jag var bara att det finns sourcream & cheese och sourcream & onion i den blå påsen. Någon mer smak kanske. Själv ligger den närmsta Lidl ganska dumt till för mig, så det är inte så ofta jag får handla hem chipsen. Vilket kanske är bra iofs, för då kanske dem inte varit mina favoriter efter ett tag ;)

Oh ja, minst sagt! Därför är det så bra med olika drömmar och mål, stora som små :)

Nej, man är väldigt olika på den plan. Har många vänner till mig som måste ut och göra något bara för att det är helg, dem kan liksom inte med att vara hemma en kväll bara för att. Själv ser jag helgen som en tid att koppla av, och skulle det dyka upp något annat behöver jag ju inte tacka nej för det. Även om jag inte alltid är snabb med att tacka ja :P

Låter som en perfekt helg för din del! Lite lagom sådär :)
Min var bra den med, lugnt och skönt. Mellon var den bästa hitills tycker jag, ska bli spännande att se vilka som tar sig vidare från andra chansen.

Haft en bra start på veckan? Kramar

2013-02-27 @ 16:53:11
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Lina Tsutsumi

Ååh, The Sims! Sjuukt länge sedan man spelade det! :D

Sv: Vad tråkigt att det blir så, men jag får höra av mig helt enkelt när jag märker att du inte svarar (;
Okej, det låter lovande med jobbet. Hoppas att du får det (:

Det är bra, startade nytt projekt med en annan tjej nu och har faktiskt börjat provjobba. Så det känns bra med nya tag (:
Tack, dina ord värmer verkligen! Vad bra, det är ju meningen att folk ska försöka få lite bättre förståelse, men också att vi har olika ansikten oavsett om man är bipolär, har ADHD eller Asperger.
Det är inte en helt ovanlig kombination med Aspberger och och att vara bipolär faktiskt. Hoppas det är bättre med din vän i alla fall!

Ta hand om dig!
Kramar

2013-02-27 @ 17:08:59
URL: http://linatsutsumi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...