♪♫ Cant live without music! ♪♫

Pinned Image
Jag har nu suttit 3 dagar i sträck och försökt tänka på annat än Draken och AF på det bästa sätt jag vet! Musik! Jag har lyssnat igenom allt jag har på min dator, gjort en ny underbar spellista, slängt musik jag egentligen bara har liggandes på datorn och inte ens gillar och även lyssnat igenom ny musik jag har på datorn ordentligt! Känner mig mycket mer motiverad nu och på otroligt mycket bättre humör än jag varit de senaste dagarna. Det är otroligt att man inte använder musik mer i dagens samhälle, jag är övertygad om att det hade hjälpt mer än man tror.
 
Den här låten med Asking Alexandria är en av mina favoriter just nu som jag håller på att lyssna sönder! För mig är det en riktig feel-good-låt!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Håller verkligen med dig, man mår mycket bättre av att lyssna på musik. Skönt att få ordning på musiken på datorn också.

Jobbigt att gå och vänta på att dem ska höra av sig. Du gör helt rätt i att ringa imorgon om du inte hört något.

Ja, helgen kommer bara bestå utav jobb för min del. Jobbar fredag-tisdag. Vad har du för planer inför helgen?

2013-02-21 @ 15:09:38
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Anna Katana

Håller verkligen med dig, man mår mycket bättre av att lyssna på musik. Skönt att få ordning på musiken på datorn också.

Jobbigt att gå och vänta på att dem ska höra av sig. Du gör helt rätt i att ringa imorgon om du inte hört något.

Ja, helgen kommer bara bestå utav jobb för min del. Jobbar fredag-tisdag. Vad har du för planer inför helgen?

2013-02-21 @ 15:10:17
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Anna

Kollade efter dem på Spotify, men det fanns inte med så många. Har dem inte släppt så mycket eller är det bara Spotiify som inte har fler? Gillar för övrigt denna låt. Tycker om när det inte blir för mycket gap och skrik, mer lagom dån :)

Svar: Jo, det är klart. Själv har jag ingen att bråka med dem hemma (förutom missarna), så jag får alltid min vilja igenom ;)

Förstår att det är surt! Vill dem få ut folk i arbetslivet så måste dem ju vara alerta, kan tänka mig att det är riktigt frustrerande när dem inte gör det dem ska. I tid dessutom.

Ja, det är ju inte värre än så. Men jag ska nog hålla ut, om inte annat blir jag väl hemma halva nästa vecka med ;)
Melodifestivalen har varit så mycket sämre i år, ja. Jag kollar ju ändå varje gång, så det kan jag säga att det stämmer. Även alla mina vänner samt familjen håller med, så det är inget bara jag själv tycker. Verkligen mycket lägre nivå på allt tycker jag. Tråkigt!

Men gud vad smart! Det har jag inte hört talas om innan faktiskt. Och bara i Västra Götaland fanns det fyra sidor med gårdar/ställen att besöka. Ska kolla igenom mer noga och se ifall det ligger någon relativt nära :) För det lät ju jättebra!

Okej, men det är ju en del plugg ändå. Photoshop och liknande program är jag verkligen kass på, har ingen som helst koll på sådant :)

Jaha, okej. Men då var det ju inget bra tips :) Men är det den där lilla blå påsen du köper då eller, som kostar tio kronor typ? Själv älskar jag nästan alla sorters chips, kan dock INTE äta vinäger och/eller starka chips. Och Estrella är mitt favoritmärke :)

Ja, det gör ju det. Några fördelar ska det ju finnas :) Jag hade nog kunnat tänka mig att bo så i en mindre by i framtiden, men ändå så det är så pass nära till stan att det inte tar mer än en timme in. Annars hade jag nog blivit galen ;) Jo, kan tänka mig att det kostar en del. Men det får man nog igen ganska snabbt om den går på bra.

Ja, men varför inte liksom? Ingen dröm är för dum och ingen kan säga att ens dröm är fel på något vis. Precis som du säger, så länge man jobbar med det man vill/drömmer om och blir behandlad väl så är man ju hemma :)

Det stämmer ju iofs, tänkte inte så långt. Dem är allt bra på att manipulera det svenska folket :)

Jasså? Vad är det för mycket som är på gång (om jag får fråga)? För min del händer inte så mycket - imorgon blir det tacos med en vän hemma hos mig innan hon jobbar natten och på lördag är det middag och Mello hemma hos päronen. Lugnt och skönt :)

Kram på dig

2013-02-21 @ 15:46:14
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: ZOOFIE

SV: Ja det var en riktigt bra födelsedag med :) hihi. Men ja som sagt, revbenen... :( haha. Det är faktiskt första gången jag är med om det såhär extremt och det var inte ens kravallstaketet :/ haha. Men ja, jag har varit med om en hel del på konsert, men det här var fan sjukt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till heller, så ont jag har.

Jo men precis, det var som utfyllnad jag började titta på 666 park avenue med, men fastnade totalt för det, så det är synd att det inte blev mer än en säsong :/ haha.

Haha ja, du får spara ihop till ett par, som det fanet du är ;D Jag har ju fått hem Witch King-leggingsen och se är helt fantastiska ;D haha. Men ja, filmen var himla bra. Är så sugen på att läsa boken nu med, så vi får se ;D Jag vill ju gärna se filmerna först så att jag inte förstör för mig själv, men nu kan jag inte vänta :(

2013-02-21 @ 19:14:24
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...