Värmland!

Jag har förvisso varit hemma från Värmland sedan i söndags kväll så det känns lite udda att skriva om det så här i efterhand men jag hade en väldigt bra påsk helg i Värmland, även om det inte blev mycket till ledighet över efteråt.
 
Här kommer lite bilder eftersom jag för en gångs skull faktiskt kommit ihåg både kamera och att faktiskt fotografera. :D
 
Gamla arbetarbostäder i Forshaga som så käckt heter London, Rom och Paris. :D
 
Våren hade redan kommit till Värmland. Första vårtecknet när man reser norrut... va?!
 
Min morbrors Schabrador Tora! Hur söt?! :D
 
Min älskling försöker göra vacker tass men Tora vill inte riktigt. :)
 
 
Ute på Sandgrund i Karlstad
 
Denna skiva stod ute på Sandgrund. Stenåldersrock?
 
Utöver en promenad på Sandgrund hann vi även med lite shopping, en joggingtur runt Forshaga och att träffa vår kära vän Wolle. Vi har ätit på Sveriges BÄSTA pizzeria Vedugnen i Karlstad och bara haft det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...