Plask!

Jag ska strax cykla iväg ner till centrum för att träffa min coach på Miroi. Cykla och cykla, det är nedförsbacke hela vägen så jag tar inte många tag direkt. Rullar nästan hela vägen ner. :) Ska se om det hänt något nytt på jobbfronten eller inte....
 
Sen drar jag till simhallen och simmar lite. Kanske lite synd när det är fint väder att vara inomhus hela tiden, men jag förtjänar lite simning och några minuter i ångbastun efter att ha slitit med min bil i några dagar nu. Vet ni hur mycket som kan gå sönder på en bil som bara står still i ett år? Svar: ALLT!
 
Jag har lagt upp ett tidsinställt inlägg på veckans Nail Art Challenge också som kommer upp på bloggen senare i kväll. :)

Kommentarer
Postat av: anniepiie

åhh jag önskar att jag tog mig tid att gå och simma, så härligt och nyttigt! :) SV: hade inte jag heller innan jag såg den sodan på ett fik. :P Jättegod verkligen, men har inte sett den på maxi eller i någon affär heller så hoppas du hittar den så du får smaka! ;)hihi Brukar oftast hitta skor på scorett, sen kläder och sånt blir bikbok, hm, cubus eller mQ. Gillat indiska oxå, har många fina saker. :) Själv?? Trevlig helg. kramis

2012-09-07 @ 15:01:07
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Sarah

Simma e najs :)

Sv: Sånt matt lack har ja hört talas om :) De va billigt :) Måste köpa ett sånt :) Tack för tipset :)

2012-09-21 @ 00:00:32
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...