Nail Art Challenge 33: Inspired by food

Jag kan inte riktigt förstå att det redan är vecka 33 i denna challenge och att det "bara" är 17 veckor kvar! Tiden går förbannat fort!

 
Anyway... Denna vecka var det mat det handlade om och jag hade väl egentligen en grundidé redan från första början vad det skulle bli eftersom, let's face it, det är inte många maträtter som gör sig snygga som Nail Art! Men jag kombinerade dessa två idéer
 
+
 
Japansk mat + Japansk sol = Sushi Cartoon Nails! ^^
 

Haha, går det ens att se att det är sushi? Men jag gillar faktiskt designen. Den var rolig att leka med och är färgglad som allt har en tendens att vara i Japan. Och nu är jag förbaskat sugen på sushi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...