Inspiration! Newspaper Nails

I min challenge denna vecka lyckades jag ju föra över text från en tidning till mina naglar och jag tänkte visa lite inspiration på hur andra har använt denna teknik. Om ni inte vet hur man gör kan ni läsa det >>HÄR<<. Fast de förespråkar användande av etanol, jag använde aceton, vilket känns lite säkrare...
 
 
Newspaper nail art
Binära koder! Källa
 
På rosa! Källa
 
Beundrarbrev! Källa
 
Sudoku! Källa
 
Serietidningsnaglar! Källa
 
Kartor! Källa
 
Hoppas ni fått lite inspiration iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Rinki

Wow, gillade speciellt ettor och nollorna på första bilden, lagom nördigt sådär :) och man är ju en datornörd.

Förlåt att jag inte har skrivit på länge och jag lovar att jag efter tentan ska skriva en riktig ordentlig kommentar till dig! <3 Saknar dig grymt mycket också. Imorgon åker E till Berlin och jag blir ensam tills på måndag kväll, jag suger på att vara ensam och hatar hejdå, men jag hoppas att det kommer gå bra. Det jobbigaste är egentligen att han åker precis nu inför sluttampen på tentan (då jag blir som mest nervös) och han brukar vara bra på att lugna ned mig. Efter en hel dags pluggande är det dessutom alltid trevligt att ha någon att lägga sig bredvid...

Nåja, det jag ville fråga dig om är din adress igen, jag antar att du har en ny nu? :) Nu kan jag Äntligen skicka dig din present.

Puss och Kram <3

2012-09-27 @ 23:09:51
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Sarah

Har aldrig testat de men tkr att de ser riktigt coolt ut :)

Sv: Ja ska behålla mina yngel sj tänkte ja. Men har så litet akvarium så de kanske inte e bra att ha så mkt fiskar i de sen när de blir större. Jaa de e svårt att få alla att överleva. Hoppas du lyckas då så du kan kalla dej uppfödare :)

Jasså då haru missat nåt för Grönan e najs o de e kul där :) De e så olika tivolin om man jämför Liseberg o Grönan :)

Ja kolla efter de matta lacket i Linköping me men där fanns de inte heller. Jaa de kanske de går att beställa från nätet.

Tack dsm!

2012-09-28 @ 10:13:14
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: anniepiie

Man blir verkligen inspirerad och samtidigt lite avis att man inte kan få det sådär snyggt själv! ;) hihi Gillar de ljusrosa mest! :) SV: Jaa, det blir pengar som alltid behövs!! Låter skönt att bara ta helgen som den kommer utan planer! :D Tänka sig idag skiner solen!! :) Kramis

2012-09-28 @ 10:40:20
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...