Godkänd!!!



 
Jag glömde nog att nämna att jag efter mycket blod, svett och tårar och med lite hjälp från våran egen Bosse Bildoktor, nu fått igång bilen och att jag hade bilbesiktning i måndags! Jag var galet nervös. Vad som helst kan ju ha hänt med en bil som stått stilla i ett år...
 
Men jag blev godkänd!! 2 små anmärkningar men jag behöver inte göra någon ombesiktning! Så nu är det bara att tuta och köra!! Jag är så glad över att ha fått bilen tillbaka även om vi ska försöka använda den så lite som möjligt... Men jag har ju möjligheten om det skulle behövas! :D
 
Överlycklig tjej!! 
 
Det första vi gjorde jag och Jonne var att han tog med mig på en överraskningsutflykt till Rusarebo äng. Trots lite regn och blåst så var det en riktigt härlig utflykt och så roligt att bli överraskad på det sättet av min älskling! <3
 
Rusarebo Äng i all sin prakt!
 

Vår fikaplats med härlig utsikt!
 

Kaffe och Chokladcroissanter! Om nom nom!!
 

Och havrebollar!!
 

Och så vårat sällskap som följde efter oss och sen stirrade lite avis...
 
Tack älskling! <3
 
 

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...