Nail Art Challenge 41: Inspired by Halloween

Som jag har längtat efter denna challenge!! Jag älskar ju Halloween, som ni kanske vet vid det här laget! Samtidigt var det galet svårt att komma på exakt vad jag ville göra. Finns ju små mycket kul att göra som vampyrnaglar, spöknaglar, pumpor, häxor, blod ja allt möjligt!!
 
Så till slut bara gick jag efter färgtema och ett typiskt Halloween-scenario! :D
 
 
 
Jag är jättenöjd! Trots att min svarta artliner bestämde sig för att klumpa och vara allmänt tjock och svårarbetad så blev jag jättenöjd! Så nöjd att jag troligtvis kommer låta denna design vara kvar även till helgen. jag ska ju på Halloweenfest på lördagen och tänkte göra effektnaglar men vi får se! :D
 
Det är så många steg och moment i denna design att jag inte orkar beskriva hur jag gjort, mer än att säga att jag har gjort en gradering med ljust orange, orange, lila och mörklila och sen målat figurerna med svart och vit artliner.
 
Kommer dock ett inspirationsinlägg imorgon med fler skrämmande snygga designer. :)
 

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE

Skitsnyggt! :D Märks att du gillar halloween ja ;)

SV: Ja, det var verkligen riktigt kul att få det här tipset! Det kom dessutom från en kille som jobbar på Universal Music, så det kändes ganska bra det med ;) haha. Det är hans jobb att analysera vad jag tycker om så att han ska kunna få reklam för "sin" artist, antar jag ;)

Nej, precis. Det är ju som du säger sällan en person som mobbar, men problemen brukar ju oftast börja på grund av någon person. Flyttar man på den innan det blir för stort så lär inte alla andra börja. Förstår du hur jag tänker? Nej, personalen på skolorna måste få lära sig ett och annat.

2012-10-31 @ 19:31:21
URL: http://zoofie.se
Postat av: Sarah

Så fint du har målat :)

2012-11-01 @ 01:14:15
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Fasen vad coola!

2012-11-01 @ 11:17:08
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: Rinki

Så jäkla coola! Du är så himla duktig <3. Jag ska svara ordentligt till dig snart, jag lovar! Vill också säga att jag verkligen gillar den nya Halloween-designen.

Hur är det med dig?

Puss!

2012-11-01 @ 21:40:47
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...