Nail Art Challenge 39 och 40: inspired by women/girls!

Om någon kollar listan som jag går efter, som ni hittar >>HÄR<<, så märker ni att jag hoppade över en challenge förra veckan. Anledningen till att jag hoppade över detta är för att jag har en lista som egentligen gällde förra året. Om jag skulle följa samma mönster detta år så kommer Halloween-utmaningen som är nr 41 att hamna på veckan EFTER Halloween och Alla Helgona istället för samma vecka. Då utmaningen tjejer och kvinnor är så pass lika så kör jag ihop dem till en istället.
 
Men, usch vad jag har bråkat med mina naglar denna vecka! Jag är trött på rosa vid det här laget, jag har insett att mitt rosa nagelack är totalt värdelöst och torkar typ ALDRIG. På detta så har jag brutit av en massa naglar och mina naglar var så sköra att jag filade ner dem... Allihopa! Sen har det rent ut sagt gått åt helvete denna vecka. Designen har kladdat, gjorts om två gånger och misslyckats totalt. Så här har jag känt hela veckan:
 
 
 
Men ja ni ska väl få se det färdiga resultatet med....
 
 
Hahahaha, jag gråter inombords bara av att titta på bilden. Tummen är helt okey, där fick jag till det någorlunda som jag tänkt, men alla andra naglar då? Det har smetats och dragits ut så de streck som en gång var raka har nu blivit böjda och sneda och kladdiga!!! Långfingrets dödskalle såg också mycket, mycket bättre ut när ögonen satt raka! Haha!
 
Tanken bakom var iallafall att jag skulle kringgå det traditionella kvinnliga/flickiga eftersom jag som jag sa är så otroligt trött på rosa, blommor och söta designer nu. Det fick bli flickaktigt punkigt istället! Hade designen lyckats hade det nog blivit jättebra. :D
 
Nästa vecka är det iallafall Halloween!! Den challenge jag längtat efter i flera veckor nu!! Yeah!

Kommentarer
Postat av: candy♥

Bara bra här:) Snygga naglar:D

2012-10-24 @ 19:45:56
URL: http://ccanddy.blogg.se
Postat av: Johanna

haha jag kan inte ens måla en färg så jag tycker det blev jätte fint!

Ja, du har så rätt så, det är stor skillnad, men kommer nog ändå alltid ha lite dåligt samvete!

Värnamo är inte så långt bort, dumt dock du var uppbokad på annat :)

2012-10-25 @ 17:11:24
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah

Himla tråkigt när de inte går som man vill :/

Sv: Klart ja gilar skräckfilmer :)

2012-10-26 @ 09:33:24
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Anna Katana

Kunde inte kommentera på inlägget ovanför. Wierd!
Men du, jag tycker alla naglarna är grymt snygga på bilden här. Jag skulle aldrig ha tålamod till att göra det.

Aa kan ju säga att mina smörgåsar när jag var yngre bestod mestadels av jordnöstssmör.

Jag älskar "100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann". Har nog aldrig garvat så mycket när jag läst en bok som när jag läste den. Helt underbar är den.

Helt rätt. Man ska absolut inte gifta sig för att alla gamla normer säger det och folk försöker puscha på. Din pojkväns föräldrar är ju ett riktigt bra exempel på det.

2012-10-26 @ 10:49:26
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: ZOOFIE

Fan vilken härlig blogg du har! Här kommer jag fortsätta kika in :)

2012-10-26 @ 13:31:47
URL: http://zoofie.se
Postat av: Johanna

Kunde inte kommentera ovan :(

Ja, jag är numera den som stannar en extra dag hemma för bli riktigt frisk, ingen tackar mig för jag kommer tillbaka för tidigt. Man förlorar bara på det i längden! Haft otur, blev sjuk och fick feber för 4veckor sedan, sen hann ag vara frisk 1 veckan, sen åkte jag på detta, så nu sa jag hela veckan hemma för ge kroppen en chans och bli kvitta bacillerna!

samma här, jag kan köra till gbg över en dag bara och det ä 35mil, utan problem, jag menar det är inte hela världne, vill man göra det så vill man!

Nej då förstår jag du inte kan missa din kompis födelsedag, men skall hon inte ha då vet du var du skall haha..

2012-10-26 @ 16:44:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...