California Metalfest!

 
Nu är det EXAKT 1 månad kvar till California Metalfest!!! Om man räknar bort Rock Am Ring år 2010 så har jag nog aldrig blivit mer sugen på att åka på någon festival än denna, eller snarare aldrig blivit så deprimerad för att jag kommer missa något i hela mitt liv. :( 
 
Inte nog med att en resa till San Bernardino i Kalifornien hade varit helfett just nu så är några av mina absoluta favvo-band och spelar på just den festivalen!!
 
Asking Alexandria! Mitt favvoband!
As I lay dying
Pierce the Veil
A skylit Drive
Chiodos
 
Bara dessa band gör det värt att åka och jg kan garantera att jag inte skulle ha ont av att lyssna på fler av dessa band heller!
 
Någon som vill vara generös så här 2 månader innan jul???
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas någon är så snäll och gör så du kan åka dit :)

Ja, men då är ju detta ett utmärkt tillfälle, jag menar vi bloggare är rätt ofarliga, och det brukar bli skit kul, speciellt när man är ett mindre sällskap så, där man hinner prata. Var bor du?=)

2012-10-24 @ 15:24:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Katana

Tycker ju allt att jultomten kunde komma med en för tidig julklapp till dig.
Jag hade gärna åkt till kalifornien, men dock struntat i festivalen tro jag :D

Haha ok. Jag har bara läst Sagan om ringen triologin i den sortens böcker, annars är de inte så mycket för mig. Alla är vi olika.

Jo men jag vet. De flesta säger "du kommer ändra dig om giftermål när du bli äldre." Men jag har sagt samma sak sen jag var 12 och är 26 nu :D

2012-10-24 @ 15:53:55
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: candy♥

Fin blogg:) Haft en bra dag??:D

2012-10-24 @ 17:45:23
URL: http://ccanddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...