Inspiration! Winter Wonderland!

Jag har ett väldigt mixat förhållande till vintern. Åh ena sidan älskar jag vintern, å andra sidan hatar jag den verkligen! Jag hatar att frysa men älskar att luften känns så fräsch och härlig under vintern. Jag hatar klä mig i massa bylsiga jackor och kläder men trivs alldeles utmärkt i mössa, handvärmare och halsduk! Jag älskar när det är massa vit snö överallt, frostigt i träden och vackert, men hatar verkligen när denna snö förvandlas till gegga och modd!
 
Men man får minnas vintern när den är fin så här kommer några fina vinterdesigner att inspireras av:
 
Vinternatt! Källa
 
Pingu! Källa
 
Frosty the snowman! Källa
 
Rimfrost! Källa
 
nail art pictures
Snöflingor! Källa
 
Vinterlandskap! Källa
 
Varm stickad tröja! Källa
 
Hoppas ni håller er varma i vinterkylan!
 

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE

SV: Ja, det tycker jag verkligen! Den är himla kul att läsa :)

Haha ja men DÅ är det ju sevärdheter, haha. Om man visar lite sånt, var man bott osv :) Så din pappa har alltså bott i Sverige? Men han var engelsman och bodde där nu va? Värnamo känner jag faktiskt till, också. Tror jag åkt förbi där nångång, eller så ;) haha.

Haha jag är inte skåning, jag bodde bara där i lite över ett år. Det är jätte komplicerat det här. Eller nej, egentligen inte, men det är långt att förklara. Here we go ;)

Min morfar kommer från en liten by utanför Ramsele (ja Ångermanland ;)). Han flyttade neröver för att han träffat min mormor (tror det var därför han flyttade iallafall). Där fick de min mamma och hennes ena bror. Mamma är född och uppvuxen i Skåne alltså. De var uppe i Ramsele på semester typ varje sommar. Här träffade hon min pappa och de blev tillsammans (typ då mamma var 15). Pappa flyttade ner till mamma i Skåne. De fick mig 1993 och sedan nångång 1994 flyttade de upp till Ramsele. Så jag är uppvuxen där. Jag flyttade till Sundsvall 2009 för att plugga på gymnasiet ;D

Haha släkthistoria eller vad? ;)

2012-11-22 @ 21:03:51
URL: http://zoofie.se
Postat av: Anna Katana

De där pingvninerna var ju hur söta som helst.

Håller med dig om det du skriver. Kylan är inget vidare men resten. Och låt det komma snö, för snö är det bästa.

Ser ut som att det blir en soligdag idag så kanske få ta en promenad och hoppas att det piggar upp mig lite.

2012-11-23 @ 08:42:09
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Gud var hittar du allt? Håller med, har också ett mixat förhållande till Vinter! Den här vinter kommer jag ju dock hoppa över en hel månad och det känns väldigt skönt. Vi ska ju till Bangkok i slutet av december så i missar januai här hemma och det känns väldigt bra.

tror inte vi får ha nått sånt alls i köket och det är lite synd. Men jag får nöja mig med att titta på andras vackra naglar!Som dina!

2012-11-23 @ 10:38:39
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: Anna

Ritkigt fina! Och dina naglar denna vecka var grymt snygga dem med, gillade färgkombinationerna väldigt mycket :)

Svar: Ja, men jag tror nog att det blir ett köp. Kan vara fint att ha där hemma, även om jag inte använder just peppar sådär jätteofta ;)

Okej, vad bra! Hoppas dem svarar och att det är ett problem som går att lösa isf, lite tråkigt att kommentarerna ska försvinna sådär. Speciellt när vi skriver så länga ;) Vi får väl se vad dem säger.

Åh, men det låter ju alldeles perfekt! Kul att ha pappsen på besök också, kan inte tänka hur det skulle vara att ha sina föräldrar så långt bort. Men då är det ju en "ursäkt" för er båda två att ge er ut och resa när ni hälsar på varandra :)
Ja, filmen är såå bra! Ska se den en tredje gång ikväll :) Har du själv tänkt se den på bio? Det är sista filmen nu, ja.. Lite tråkigt! Men den fick ett väldigt värdigt avslut iaf :)

Några planer inför helgen? Ha en bra fredag! Kramar

2012-11-23 @ 10:51:52
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: anniepiie

alla är himla fina, men den 5e eller sista skulle jag inte säga nej till på julafton! :D hihi SV: Dom är köpta så, på jysk såklart! ;) hehe Vi borde inte så långt ifrån varandra innan heller men nu är det bara över gatan i princip så det är prefekt! :D Behöver liksom inte ta bilen ens! :) Hoppas att du har haft en bra helg! Kramis

2012-11-25 @ 16:58:46
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...