Inspiration! Hollywood!

Även om jag själv inte fick en chans att göra denna utmaning som veckans challenge så tänkte jag lägga upp ett extra inspirationsinlägg. En liten tröst också för att jag inte la upp något förra veckan. Varför jag inte kunde göra denna challenge förklarade jag i förra inlägget som ni kan hitta två inlägg ner! 
 
Men här har ni några tjejer som har gjort Hollywood-inspirerade naglar. Lights, camera, ACTION!
 

Typiskt Hollywood! Källa
 
Oscars-galan! Källa
 
Casablanca! Källa
 
Vintage Moviestars! Källa
 
Marilyn Monroe! Källa
 
Film! Källa
 
Inspirerat av Effie Trinkets naglar i Hunger Games! Källa
 
Inspirerat av en klänning på röda mattan, nämligen Ginnifer Goodwin på Emmy's 2012. Källa
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow! Riktigt fina allihop. De första i svartvit måste ha tagit en evighet att göra ju.. Där gäller det att vara stadig på handen ;)

Svar: Ja, det är ju mystiskt om inte annat. Våra svar har ju som sagt nästan alltid varit hur långa som helst.. Men när jag skrivit de långa svaren på sistone så kommer inte den där lilla rutan om att kommentaren är postad upp. Det var så jag märkte att den senaste gått iväg. Vi får väl se hur det går i fortsättningen! :)

Allt är bara bra med mig, tack :) Hur är det själv? Har väl inte hänt så mycket på sistone, inget utöver det vanliga i varje fall. Det enda "nya" jag gjort är att ha kollat på Breaking Dawn part 2. Då märker du ju hur lite som händer för tillfället ;) Vad har du själv haft för dig? Förutom härjat omkring här i Göteborg? :)

Okej, ja men dåså. Då kan han ju svenska iaf. Bryter han sådär skönt som engelsmän brukar göra? :) Jag älskar det!

Tack detsamma och ha en bra dag! Kram

2012-11-21 @ 06:51:54
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Anna Katana

Riktigt coola naglar (:

Det är lugnt, men jag började undra vart du tog vägen faktiskt. Förstår att du ville umgås med din pappa när han var på besök. Man få ta vara på tillfällena när dem kommer.

Allt bra annars med dig`?

2012-11-21 @ 10:00:41
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

haha.. gud vilka coola. kostymerna var ju ursköna. Jag jobbar so kock så jag kan inte ha sånna roliga snygga naglar det är lite synd faktiskt. Får fixa på semestern!

Så kan det gå! Du får spara det till nästa besök i Gbg. Restauranger finns ju kvar.

2012-11-21 @ 10:05:34
URL: http://www.fantasydining.com
Postat av: ZOOFIE

SV: Vi hade det riktigt mysigt trots sjukdom :) Vi får ta igen här hemma sedan då vi är riktigt friska båda två :)

Men gud vad kul! Vad har ni hittat på då han varit på besök då? :)
Och London. Jag hoppas verkligen att det blivit bättre där då, om det gjort någon skillnad :) Vill slippa svart snor nästa gång ;) Haha!

Ja men man blir ju lätt sådär. För mig ser Sverige ut såhär - Skåne. Göteborg. Stockholm. Sundsvall med omnejd och sedan norrnorrland. Haha. Liksom allt mellan Skåne och Gbg är skåne för mig.

Får ta och kolla upp Solitude! De låter rätt intressanta :)

2012-11-21 @ 12:47:04
URL: http://zoofie.se
Postat av: Johanna

oh tänk om man kunde måla sina naglar så! =) jag är glad om jag får ett enkelt vanligt lager på plats! :)

ah det förklarar varför jag inte visste något om bandet. men härligt du hade det bra. Och gissar du haft din far på besök undra lite var du tog vägen, men har haft mycket själv med, så har inte gått genom bloglovin på ett tag heller, så kunde inte se om du bloggat :)

ja jag gillar det personliga med bloggar, och ha den kontakten, lite som man känner varandra fast man aldrig träffats.

2012-11-21 @ 19:02:21
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...