On the telephone

Inte nog med att min älskade vän Katta ringde mig tidigare idag för en timmes skitsnack så har jag även spenderat i stort sett hela dagen i telefon med min älskling. Förutom att träna en timme och tagit en snabb promenad till affären så har jag haft luren klistrad i örat. Men det är en sån där dag. En dag då jag behöver prata ut om saker och ting, och då är det härligt att man kan göra det med två av de människor som betyder mest för mig i hela världen. Inte för att jag inte bryr mig om fler personer, det gör jag och de får gärna ringa mig också. Men inte idag för nu blöder snart mitt öra så nu blir det te och lite nytto-tid med Wikipedia. 



On the Phone by ~DemiDiable on deviantART

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...