Måste ha!!

Jag har nog aldrig lagt upp ett enda inlägg om kläder jag vill ha, men jag blev KÄR idag!!



Jag har nämligen funderat på att köpa ett par nya svarta ballerina-skor, för när jag inte har Converse på sommaren så har jag mina svarta ballerinaskor och de håller nog i det närmaste på att rasa sönder numera!

Och så hittar jag de här:




De är svarta, det är ballerinaskor, de har paljetter och det är dödskallar på dem!! I Love!! Skorna finns i Fokis egen webbshop Fokiwa och kostar 289 :- HÄR kan man köpa dem!


Kommentarer
Postat av: Mirre

söta dom va!! :)

2012-05-14 @ 14:51:41
URL: http://twinkipinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...