Behöver eran hjälp!!

Jag har haft funderingar på en ny bloggdesign ett tag nu. Egentligen ända sen jag ändrade den sist eftersom jag inte visste vad jag tyckte då. Men då vill jag ju självklart ha ett bättre bildredigerignsprogram på datorn först så jag kan göra en ordentlig header, istället för att tvingas använda Paint som jag gör nu. Försökte ladda ner Gimp till min dator men den vägrade sätta igång. Men ska försöka fixa det innan jag byter design. Har eventuellt min bror till hjälp med min header om han kommer ihåg det.



Men jag vill ha er hjälp!!!


* Ska jag fortsätta ha gråa inläggsrutor med färgad text, eller ska jag byta till något mer lättläst som vitt med svart eller mörk lila text?


*Ska jag satsa på en mörk design eller en mer färgglad?


*Är det något mer med designen som ni tycker ska ändras, som är jobbigt eller svårt att förstå som behöver ändras?


*

 


Kommentarer
Postat av: KattaStrofen

Jag jämförde din blogg på min bärbara mot hur den såg ut på Victors stationära och färgerna ser helt annorlunda ut! Jag vill ha mer bilder på dig i bloggen, men antar att jag kan glömma detta. ;)

2012-05-20 @ 11:28:32
URL: http://hestia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är ganska lättläst med rosa på grå botten så länge du använder de tonerna, men för någon som har synfel kan de nog blandas ihop lite. Jag hade nog valt vitt med svart text, även fast jag tycker att det grå och rosa passar så fint med designen du har nu. Fortsätt gärna med en färgglad design. :)

2012-05-23 @ 00:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...