Bästa!

blessed with a curse


När man är som mest nere och ledsen och allmänt besviken på omvärlden så har min bästa vän KattaStrofen ett sjätte sinne för detta. Hon är en av de få människor som man inte behöver be om hjälp eller stöd för hon ger det ändå. Hon är den enda som faktiskt förstår vad hon ska säga, och den enda som faktiskt förstår exakt vad det är som är dåligt och vad jag är arg eller besviken över. Hon ser om det finns ett problem även om man inte säger till henne att det faktiskt finns ett.


Hon är min bästa vän sen flera år tillbaka och den enda person som känner mig helt och hållet, innan- och utantill.  Vi pratar inte ofta numera eftersom hon har flyttat till Frankrike och det känns jobbigt att inte ha henne i närheten. Men när vi väl pratar så känns allting så mycket bättre. Hon håller mig uppe och jag henne. Hon tar aldrig mig för givet. Hon frågar mig vad jag tänker och tycker istället för att dra sina egna slutsatser. Hon förstår att hur väl man än känner en människa kan man aldrig veta exakt hur den personen tänker i olika situationer.



Allting känns mycket ljusare, tack vare dig min älskade vän! <3 Saknar dig så det gör ont i mig. Tack för ditt telefonsamtal idag. Det var precis vad jag behövde och du ska veta att jag alltid kommer vara där för dig när du behöver mig med.  


Bilden kommer från WeHeartIt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...