Inte så originellt men...

Jag är verkligen inte den enda som reagerat på det underbara vädret. Så skönt när man loggar in på Facebook eller kollar sina favoritbloggar och majoriteten av människor är positiva och uppåt. Även de som inte skriver om vädret i sig verkar ha något positivt att skriva och det påverkar ju andra som läser det med. Jag har själv suttit ute halva morgonen med en kopp te och min frukost och det har varit väldigt lätt att träna idag. Nästan så det är lite svårt att tänka sig att det för bara någon dag sen låg snöslask på marken och att det än så länge bara är början av mars.


Ikväll har jag blivit medbjuden till en sminkkurs för att sitta som sminkmodell. Jag ska bli sminkad igen och få testa lite nya produkter så det ska bli spännande. Förra gången fick jag ju en härligt blå och grön makeup, så vi får se vad det blir nu. :) Gratis fika är inte fel det heller. ;)







Kommentarer
Postat av: Thessan

Tack! Det är bara amisar som gäller, har ett par raggisar här som är påbörjade men inte mer... Nu mår jag bra igen, har varit på jobbet sen 06.30 men nu ligger jag hemma i soffan igen å myser med katterna som älskar när solen lyser in i rummet.

2012-03-12 @ 15:17:06
URL: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...