Studentfest!

I fredags var jag ju på studentfest här i Värnamo. Min älsklings kusin Albin tog studenten från Naturvetenskapliga programmet och var galet glad!

Och man kan ju inte annat än förundras. Albin fick nämligen Unga forskare-stipendiet för sitt projektarbete där han studerade en Exo-planet och en meteorit och mätte deras ljuskurvor. Han vann även en resa till Kina där han ska få ställa ut arbetet.

Jaja, jag har tyvärr har jag inga bilder från själva studentfesten, mitt batteri dog nämligen efter att jag tagit kort på studenterna när de åkte runt på sina flak och firade. Men ni ska få ta del av några av de bilder jag tog!

 
Maserati!! 

 
Albins flak, men han syns inte så tydligt, han hade nog för roligt!


Birgitta lekte rondellhund för att få en bra bild. :D



Opel Speedster! Så cool!


Det gick ju inte missa frisörlinjens flak iallafall.


Albins gamla cykel blev ett alldeles speciellt studentåk! :D


Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...