Nail Art Challenge 21: Inspired by Black & White

Denna veckas challenge hade jag bestämt långt i förväg, mest för att jag velat prova på dem ett tag och sen för att det var det första som dök upp i mitt huvud när jag läste att det skulle vara en svart-vit design. Men, jag har stressat mig igenom målningen och inte alls kunnat lägga ner den tid jag velat på det eftersom jag haft fullt upp ända sedan förra veckan i stort sett. Så det blev inte alls så bra som jag kanske hade kunnat få till det annars.
 
Så här blev det iallafall:
 
 
Piano-naglar, musiknaglar, ja vad man nu vill kalla det. För en gångs skull är jag glad över att min kamera inte är så bra för då syns det inte lika mycket på bilderna hur kladdigt det egentligen är. Men å andra sidan så syns ju faktiskt inte heller de bra detaljerna. >.<
 
Jag tror jag ska göra om en liknande design någon gång när alla mina 50 veckor är slut. Dvs nästa år! Men då ska jag lägga mer tid på det och inte stressa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...