Depend Magnetic

Depend har följt trenden och släppt magnetiska nagellack. Detta är nagellack med en liten medföljande magnetring som man använder mot nagellacket innan det torkat så att man får ett coolt mönster i själva nagellacket!


BILDKÄLLA: Depend.se

Jag köpte själv ett magnetiskt nagellack i Ullared i lördags, nr 6006 som är längst till vänster, längst ner på bilden ovanför. De kostar 49 kr i vanliga fall, men bara 39 på Gekås. Men tyvärr försvann magneten någonstans från att jag la ner nagellacket i korgen tills jag kom hem, packade upp nagellacket och insåg att magneten var försvunnen. Oh well, då får jag ju försöka hitta dem igen och köpa en annan färg för att få magneten. Jag dör nog inte av att ha två. ;) 

Ska bli kul att testa detta nagellack iallafall! :D  


Kommentarer
Postat av: anniepiie

oj, har totalt missat denna nyhet! :D va coolt, du måste ju berätta vad du tyckte om de sen, om det är värt att testa! ;) hihi SV: tyvärr gick det åt skogen i fotbollen, förlorade ju med 2-1... Åhh på gekås hittar man mkt, långt att åka dit bara! :P hehe Jag jobbar imon med till kl 1 sen blir det att vara hemma mest tors fre och fixa med diverse små ärenden. :)ha de bra. kramis

2012-06-12 @ 19:38:14
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: Tessie

Jag älskar det nagellacket! har det svarta och de gråa :) kommer köpa fler! :)



SV: Jag ska ta upp det. För att ha ont som jag har nu är ingen höjdare alls..

Nej då, de är bara nått man säger "av vad jag kan läsa" :)



Kram

2012-06-12 @ 21:07:06
URL: http://curves4all.wordpress.com
Postat av: Rinki

Spännande med de där nagellacken, jag var faktiskt inne på Kicks idag och såg sådana. Ser fram emot att se ditt resultat ifall du finner magneten eller köper en till :). Du om någon kommer ju att få det att se snyggt ut.



Sv: Tack så jättemycket, dina kommentarer och din peppning får mig alltid att må bra och får mig att känna mig starkare och vilja fortsätta skriva.

Det är jättebra att du är duktig och granskar sådär, för precis som du skrev så kan vad som helst komma upp på nätet egentligen och det är viktigt att tänka efter ifall personen som skrivit det kan vinna något på det.



Jo, men precis! Jag förstår inte alls hur D&G har tänkt med den där reklamen. Om de lustade efter henne, kunde de ju i alla fall haft uttryck som säger "wow", liksom kollat på henne då hon gått nedför gatan. Men att mannen som dessutom håller ned henne har solglasögon och skyler vem han är och att de barbröstade männen runt omkring ser arga och hotfulla ut...ja, jag förstår inte direkt.



Det är ett härligt jobb, så jag ska inte klaga egentligen, antar att jag bara vill få vara lite lat och inte tänka, men det ska nog gå bra. Du svarade aldrig, men vad var det du hade i drinkarna för att få dem i coola färger? Smakade de gott? :)



Tråkigt att en av era yngel har dött, men roligt att de som finns får flytta med er, det måste vara häftigt att ha dem - du får ta bild när ni kommit i ordning.



Denna vecka har jag inte heller vidare stora planer, vill mest ta det lugnt eftersom jag börjar jobba i helgen. Sedan ska jag iväg på utbildning måndag-tisdag, så måste sova ensam igen ^^ även om jag klarar det så är det ändå inget jag gillar vidare mycket. Är så van vid att sova med E bredvid mig. Även om jag helst sover "för mig själv" på "min sida" de flesta gångerna :P. Men jag ska däremot äta lunch tillsammans med min mamma imorgon, E ska till KTH och redovisa sitt ex-jobb, är jättestolt över honom.



Läste förresten inlägget nedanför också och jag kan tänka mig att det måste vara lite jobbigt att leva ur en kappsäck, men jag hoppas att det kommer att gå bra. Jag levde ju lite så i början av mitt och E's förhållande, innan jag officiellt flyttade hit så tog jag med mig kläder och annat fram och tillbaka. Det var inte det roligaste. Det ska därmed bli riktigt skönt att ha den egna lägenhet och kunna ha Allt där, även struntsaker som är hemma hos mamma och pappa nu. Däremot så har jag funderat på det där med att mamma och pappas hus kommer att bli ännu mindre hemma då...men det är väl egentligen oundvikligt och jag vet ju ändå att det huset kommer att vara speciellt för mig.



Pussar <3.

2012-06-12 @ 22:22:16
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Anna

Tjusiga lack! Jag tycker bara att det ser knasigt ut på mig, men på andra är det verkligen grymt snyggt! :)

Trodde jag hade svarat på din senaste kommentar förresten, men bättre sent än aldrig ;)



Svar: Ja, jag tycker ju om den filmen iaf! Uppenbarligen :) Men jag har alltid varit svag för pang pang-filmer och actionkomedier, så denna passar mig verkligen som handen i handsken. Får jag med mig något så blir det nog ett biobesök till för att se den, men sen får det vara nog. Kan ju alltid köpa hem DVD:n när den släpps :)



Det är ju lite så, ja. Bara för att det är så gott och för att man äter det så sällan så tenderar man att trycka i sig alldeles för många alldeles för snabbt. Men gott är det iaf :)



Okej, det har jag aldrig hört faktiskt. Ögonskugga alltså? Låter ju lite bökigt, men det kanske går ifall man verkligen vill. Och koncentrerar sig ;)



Tack så mycket! Satte mig på cykeln till slut igår, även om jag inte ville. Blev inte klar förrän strax efter tio på kvällen, men det får jag ta när jag skjuter på det så länge.



Verkligen inte! Man kan ju inte vara i sina sinnes fulla bruk för att göra något sådant, något fel måste man ju ha i huvudet. Fy för folk alltså!



Oh ja! Det känns som att jag byter ramar och ljus stup i kvarten, kan aldrig riktigt bestämma mig vart allt ska stå och blir aldrig riktigt nöjd heller. Det är minsann ett livsprojekt :)



Okej, men det låter ju roligt. Själv är jag så dålig man kan vara på allt vad kortspel heter. Förutom Stress och de där lätta spelen ;) Hoppas du får spela snart igen då. Och att du vinner stort! ;) Hur blev det med studentfesten förresten? Löste det sig för dig?



Hoppas din helg vart bra och vad som varit av denna vecka! Kramar

2012-06-13 @ 08:32:12
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Anna

Svar: Nej, fy vad jobbigt! Speciellt är det väl väldigt irriterande att bli väckt på det sättet, vare sig det är vid sex eller senare. Hoppas morgonen blev bättre allteftersom!



Svar: Nej, jag har inget sådant lack hemma. I mitt kylskåp finns nästan bara ljusa rosa nagellack, det är väl det enda jag använder i stort sett. Har några svarta och genomskinliga med, men annars är det nästan bara rosa :)



Det ska jag absolut göra! Det tar nog ett tag till man kan förhandsboka den dock, tyvärr :( Men jag får kika på mina Iron Man-filmer i väntan på den ;) Ja, men vissa filmer fastnar mer än andra.. Sen kan jag gå på en film på bio flera gånger med för att jag inte orkar vänta till den kommer på DVD för att se den. Såg t ex Eclipse åtta gånger på bio :D



Haha, ja precis.. Jag är expert på att skjuta upp saker på det viset. Men jag ska faktiskt försöka på riktigt nu :)



Tackar! Tycker ljusen var så himla söta, de passar till mitt rum sen när det blir klart. Har jag tänkt iaf ;)



Haha, nu har jag ju iofs inte spelat Stress på bra länge.. Så vet inte ens ifall jag skulle komma ihåg hur det gick till :)

Men hoppas du får det bra på denna studentfesten då! Är den lika långt bort?



Ha en bra dag! Kramar

2012-06-13 @ 11:36:20
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Anna

Angående cyklandet, jag brukar köra mellan 15 och tjugo minuter nu i början.. Har tänkt öka på allt eftersom :)



Såg att jag glömde svara på det ;)

2012-06-13 @ 13:20:11
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...