Nail Art Challenge 26: Inspired by modern technology

Jag skulle kunna skylla förseningen av denna veckans challenge på vandringen, och jag kan lova att mina naglar verkligen inte var/är i fint skick efter den strapatsen. Men det är inte alls därför! Jag har faktiskt prioriterat att göra så mycket annat nu när solen och värmen äntligen har hittat till Småland!! 
 
Sen kan man ju även skylla på att veckans tema kändes lite udda. Jag har spenderat en halv vecka i vildmarken, utan teknologi och ska sen hitta inspiration i modern teknologi. Oh Well. 
 
Jag satsade på att måla kretskort på mina naglar. Ja, jag vet, kretskort är inte så modernt men det gör sig snyggast på naglarna av allt jag kom på! Jag har använt den här bilden som inspirationskälla: 
 
Bilden är lånad från Chalmers Robotförening
 
Så här blev mina naglar: 
 
 
 
Kladdigt, slarvigt och lite skavt. ;) Men så får det bli. Hoppas jag kan göra bättre ifrån mig nästa vecka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...