2årsdagen!

Jag håller på att sortera och rensa bland bilderna jag tog på vandringen så jag hoppas kunna lägga upp dem någon gång i helgen. Nästa vecka flyttar ju jag och min älskling till nya fina lägenheten och då kommer det inte finnas så mycket tid över. 
 
Det kommer blir så underbart att bo ihop med min Jonne. Vi har båda längtat efter detta ett bra tag och så här nära våran 2 årsdag så är det ju menat! Och jag anser ju att det bara kan bli underbart när min 2årsdag såg ut så här:
 
 
Frukost på sängen med rosor, tända ljus, te och fattiga riddare! 
 
Sushi på kvällskvisten och en bra film! 
 
Min älskling berättade även att han först planerat att vi skulle sätta oss i bilen och att jag inte skulle få veta vart vi var på väg. Överraskningen skulle vara Borås Djurpark. Jag hade ju automatiskt antagit att vi var på väg till Göteborg, inte Borås om vi åkte den vägen. Men efter vandringen så kom vi överens om en jättemysig kväll hemma istället! 
 
Förstår ni varför jag älskar denna grabb!??
 

Kommentarer
Postat av: anniepiie

åhh vilket mys, grattis till er! :D Bra grabb du har hittat dig, inget snack om saken!! :) SV: jaa, en vecka var det fint, nu inleder vi en vecka med regn här! :P Spöregnat hela helgen.... Åhh va skoj, nää flyttar inte så speciellt långt, kommer fortfarande bo nära stan! ;) hihi Ha de så bra. Kramis

2012-07-29 @ 19:51:37
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, det förstår jag absolut! Ser ut som en alldeles perfekt dag det, och den kille som kommer med frukost på sängen är någon att hålla kvar vid ;)

Svar: Gud, vad kul! Kan tänka mig att det blev riktigt jobbigt stundtals, men även att ni var ganska nöjda med er själva för att ha genomfört det? Det hade jag varit i varje fall :) Förstår att maten smakade extra gott! Vad åt ni annars för mat? Gick det att packa bra?

Ja, precis! Och det funkar så himla bra till både fest och vardag, bara att byta ut vardagstopp mot festtopp i stort sett. Sen är man klar! :)

Visst är det? Nuförtiden undvikar jag det i allra största grad, hittar jag ett par högklackade skor med riktigt tjock klack kanske jag slår till.. Men annars låter jag bli.

Ja, jag försöker :) Brukar köra på Britney-test som dyker upp då och då på olika tidningar, där brukar jag få full pott. Så det måste ju sätta sig ;)

Jag och min kompis var galna i böcker då och hon var också medlem där, vi brukade byta och ha oss :) Jo, Saw-filmerna kan jag också se. Men när det blir för mycket splatter som du säger är det inte ens kul att se.

Det är lite tråkigt, ja. Vore ju bättre att försöka rikta sig till alla ungdomar och inte bara köra på en väg, låta alla känna sig välkomna och försöka förstå att alla inte känner sig bekväma i att dyka upp ifall det driva av Kyrkan. Synd ändå på ett så bra initiativ!

Ja, kroppen är minst sagt inte lika fit längre. Får försöka göra något åt det ;) Har slarvat med träningen på sistone, semester och annat gott kom emellan. Men efter min nästa semester tänkte jag ta tag i det på riktigt igen!

Mina dagar har varit bra, tack. Har jobbat 7-16 varje dag och fortsätter med det denna vecka, så orkar inte med så mycket efter jobbet. Blir mest till att kolla på serier och film på kvällarna :) Klämmer in en fika med vännerna då och då.

I helgen har jag umgåtts mycket med familjen, mormor är på besök från Norrland så har passat på att träffa henne en massa medan hon är här. Så har mest tagit det lugnt denna helg, shoppat lite :) Vad har du haft för dig i helgen?

Kramar

2012-07-30 @ 08:49:17
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: KattaStrofen

Naaawwwww <3

Ni har väl en sovplats till mig också sen? Antar jag! ;)

Svar: Alltid Katta! ;)
Jenny

2012-07-30 @ 15:56:12
URL: http://hestia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...