profilbild

Ja, nu har jag uppdaterat profilbilden till en bild som faktiskt är på.... mig själv! Fy sjutton! :D Haha!

Notera att bilden är något år gammalt och att jag inte har några ögonbryn. :D Haha! och ja jag är faktiskt så blek som jag ser ut på bilden. Priset man får betala för att vara engelsk!

By the way, det här är en once in a lifetime! Om jag som av ett mirakel fastnar på någon annan bild, och känner mig nöjd med den så kanske jag lägger upp den. Men troligtvis inte. :D 

Ciao!  


Kommentarer
Postat av: Rinki

Du ser ju grymt bra ut! Vad snackar du om gumman? ;) Är du engelsk förresten, coolt. Vart har du rötter någonstans?



Kul att jag kunde inspirera lite med maträtten. Sådant är alltid roligt.



Sv: Jag hade på mig de addidasbyxorna en gång på roliga timmen när vi skulle mima till Spice Girls (mellanstadiet), annars hade jag dem på gympalektionerna. Gillade inte att gå i mjukisbyxor annars. Och jag kan lägga till att jag bara var poppis just den där dagen när jag kom med dem till skolan, sedan var jag lika bortglömd som vanligt.



Svarta jeans, svart tröja och converse det var jag klädd i när jag gick på gymnasiet typ. Och än idag faktiskt. Tycker mer om min klädstil idag dock, hehe.



Haha, att du inte minns savannbyxorna ska du absolut vara glad för, de var tajta och lite blanka i tyget och sedan med ett synligt blixtlås/gylf. (http://signe.metromode.se/files/2011/04/kickit.jpg)

Inte den bästa bilden, men du kanske förstår ändå?



Herregud!!! Kjol över byxorna, det kommer jag ihåg, jag tjatade till mig ett par jazzbyxe-liknande med påsydd kjol. (Jazzbyxor var också hett när jag gick på mellanstadiet någon gång). Det där med kjol över byxorna var hett när jag gick sista året på mellanstadiet tror jag. Jag började skolan som sexåring 1994.



Ja, nätbrynjorna kommer jag också ihåg, tror till och med att jag hade någon sådan också, som jag hade över t-shirt. Usch och fy alltså. Vilka grejer...

Smart att använda dig av skolkataloger, dessvärre har jag inga här, de är hemma hos mina föräldrar, men kanske skriver ett sådant inlägg senare.



Ja, det är verkligen tufft i jobbvärlden, jag håller tummarna för dig, så håller du tummarna för mig? Deal? :).



Så kände jag också, jag som är brunhyad och har svart hår naturligt, blev lite sugen på rött hår när Rihanna första gången skaffade det, dock ville jag inte ha så illrött. Men det var första gången som jag sett en tjej med min hudfärg ha rött hår, var lite skeptisk till kombinationen innan. Sedan när jag väl färgade håret (behövde inte bleka, yay, dock är det ju inte så hemskt superrött, i vissa ljus kan det dock se väldigt rött ut) så hade typ 1000 färgat det rött också, så var det med det och jag som tyckte att det var en grymt stor grej! Tidigare hade jag bara rött i luggen och då blekte jag den delen också, så att det var rätt så rött.



Tack, lämnade in tentan idag och det känns faktiskt skönt att få lägga den ifrån sig!



Kul att du får träffa din pojkvän i alla fall, hinner ni ses ofta ändå, eller blir det väldigt sällan i och med att han pluggar?



Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra i helgen, vi får se. Just nu känner jag mig hemskt utslagen.



Kram

2012-01-13 @ 22:52:39
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: anniepiie

Tog ett tag innan jag lade upp någon profilbild oxå! :P Lite småläskigt sådär ju. hihi Men jättefin bild på dig tycker jag! :) Kram



ps: Ska försöka hinna göra utmaningen så fort som möjligt!! :)

2012-01-15 @ 15:50:42
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...