Jag ignorerar er inte!

Jag vill klargöra en sak här så att ingen annan får något om bakfoten vad gäller detta!

En tjej hade kommenterat min blogg, och sen skickat ett mail om att jag ignorerat hennes kommentar, eftersom jag inte ens godkänt den, och inte heller svarat på den. Och jag hade varit inne på bloggen enligt henne eftersom jag lagt upp inlägg på bloggen.

Så här är det:

Jag är i stort sett aldrig hemma under helgerna, och när jag har något inplanerat under veckorna så brukar jag inte springa till närmsta dator bara för att blogga under tiden! Nej, under dessa tillfällen så har jag ibland tidsinställda inlägg, eller så kanske jag bloggar från mobilen. Så det är inte alls så att jag ignorerar någon eller inte läser mina kommentarer. Kommentarerna från mina läsare är det jag tar hand om det första jag gör när jag loggar in på bloggen, iallafall om jag är hemma och kan sitta i lugn och ro och svara på dem! Och jag svarar så fort jag kan när jag väl är hemma, det lovar jag. 

Poängen är ju att mina läsare ska få något att läsa även när jag inte kan vara på plats, även om jag kanske inte tidsinställer inlägg så jätteofta. Men jag lever inte för min blogg. Min fritid och mina vänner går alltid före bloggen, vilket gör att det kanske kan dröja ett tag innan jag svarar, framförallt under helgerna. 


Så är det och så skall det förbli!! 


Kommentarer
Postat av: Ricard med bara C

Haha, jag önskar mina läsare var lika angelägna om att få svar på mina kommentarer. :D

2012-01-22 @ 22:53:23
URL: http://casselhag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...