Årsresumé 2011! Del 1

Ja förra året körde jag ju en årsresumé på vad som hänt under 2010 och tänkte köra en årsresumé på 2011. Det är ett kul sätt att sammanställa allt roligt man gjort under året.

Här kommer del 1.

Januari
Nyåret firades i Dalarna för fjärde året i rad. Det blev inte som vi tänkt oss men det var roligt ändå. Början på år 2011 var väl sådär också eftersom vi hade ett dödsfall av en släkting i mellandagarna och en annan släkting som fick åka in på akuten. Men vi tog nya tag. Jag hade ett nyårslöfte om att jag skulle våga visa min talang och min konst som jag ritar. Och visst hann jag lite på vägen. Jag visade min pojkvän (i oktober någon gång) och visade upp min pärm på jobbet. Men efter det har jag varit lite för feg. I januari upptäckte jag även tjusningen med nagelkonst och började måla mönster och annat galet på naglarna.

 

Februari

Februari är nästan alltid en ganska händelselös månad tycker jag. Min mamma och några vänner fyller år, men annars håller man sig väl mest inomhus på grund av dåligt väder. År 2011 var inget undantag. Det enda intressanta förutom allas födelsedagar var ett strömavbrott och mystiska försvinnanden av deoderanter. Jag hittade förresten alla mina deoderanter så småningom. Jag har inte behövt köpa en ny deoderant på hela året. Ha ha! :D

Mars

Mars var lite intressant för älsklingen bestämde sig hux flux för att köpa en båt. :) Vi köpte även brädor, färg, spackel och massa annat och totalrenoverade den med nytt golv. Den blev galet fräsch och fin. Tyvärr var också mars månad den månad som jag började bli dålig och sjuk. Men trots det så höll jag uppe humöret någorlunda och hjälpte till att renovera båten. Som by the way, fortfarande inte har fått något namn. :P

Das Boot
Den nyrenoverade båten på väg till sjösättning. Och nej bilden är inte från mars
egentligen eftersom det då fortfarande låg en halv meter snö ute.
Tror vi sjösatte båten så sent som i maj eller juni.

Fortsättning följer i nästa inlägg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...