Nail Art Challenge 50: Inspired by New Years Eve

Det känns jättekonstigt att det här är sista utmaningen. 50 veckor har redan gått... Vad ska jag göra nu då???
 
He he, nej jag har en MASSA annat på gång och en massa idéer och faktiskt fler utmaningar som jag funderar på att gå med i!
 
Veckans tema och det sista för året är såklart Nyårsafton. Det var ju väldigt väntat...
 
Jag har satsat på de typiska färgerna svart, silver och vitt med glitter och en mer nedtonad design och jag har även väntat till senare i veckan med flit så att inte naglarna ska bli helt förstörda innan nyårsafton. Så här blev det i alla fall:
 


 
Jag är inte helt nöjd med själva designen. Det är redan några skavanker lite här och där. Jag lyckades smeta ut designen på tummen dessutom. Det ska stå Happy 2013, men jag lyckades dra så att bokstäverna och siffrorna liksom smetades ut och blev jättekladdiga! På lillfingret har jag dessutom två virvlar som ska se ut som fyrverkerier men det kom inte fram i fotot. Det jag älskar är däremot tolvslaget jag fick till på långfingret och det silverkromade lacket jag har på pek- och ringfinger.
 
Det kromade silverlacket fick jag i julklapp av Jenny, min sambos syster och det är fantastiskt!! Det är en av färgerna i Depends Mirror Collection, i detta fall nr 2045. Färgen är en underbar glansig silver med mer skimmer än glitter och lacket täckte bra redan första lagret. På bilden har jag dock två lager, men det blev ingen större skillnad. :)
 
Om inte designen håller kommer jag måla om alla mina naglar i denna underbara färg!
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Rinki

Hej älskade, älskade vän!

Åh vad jag har tänkt på dig, jag har verkligen det. Det har bara varit så mycket och jag har inte velat skriva bara någon rad hit och dit, utan verkligen velat skriva mer ordentligt. Hur är det med dig, hur blev din jul?

Din nya design på bloggen är härlig, jag älskar stjärnor så tja, det finns inte mycket mer att säga. Sedan tycker jag att dina naglar, sista för detta år, var grymt snygga! Jag gillar verkligen kombinationen av svart och silver.

Sv: Tack så jättemycket, jag och E har haft en mysig jul, dock har vi mest tagit det lugnt och slappat. Men det kändes som att det var något vi båda behövde. Hur har du och Jonne haft det?

Puss och Kram!

2012-12-29 @ 01:40:47
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Anna

Passar riktigt bra som nyårsnaglar! Tycker jättemycket om er lila julstjärna som syns i tidigare inlägget, riktigt tjusig!

Svar: Ja, det var riktigt mysigt faktiskt. Nu är jag inne på en tredje serie, kollar igenom första säsongen av 2 Broke Girls :) Men gillar att dem är lite längre än 20 minuter, då hinner man ju se fler avsnitt :)

Okej, på så vis. Nej, jag tror inte det.. Inte på bio i varje fall. Har läst massa om alla döda djur under inspelningarna med, känns verkligen jättehemskt att så många djur ska dö för en film liksom.

Ja, den ser mer ut som en sagogran liksom. Som ur en Dusney-film nästan :)

Fick för mig att jag sett dig kommentera på hennes blogg, men det måste vara någon annan jag tänker på :) patriciac.blogg.se är adressen i varje fall.

Låter mysigt att få lite kvalitétstid ihop. Det kan behövas såhär inför ett nytt åt :)

Ja, min julafton var riktigt mysig. Som alltid! Vi var hemma hos föräldrarna, jag och mina syskon. Fick mycket fint och tyckte om att se dem bli glada för klapparna man köpt dem med :) Det är nästan snäppet roligare än att få faktiskt.

Tack detsamma! Stor kram

2012-12-29 @ 01:52:04
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...