Men tack så mycket!

 
Vilken vecka det blev för mig ändå! I onsdags for jag runt halva Jönköpings län på möten, julklappsshopping och annat dumt! I torsdags var jag på sjukhuset och ja... nu ska jag äta antibiotika i 10 dagar! Tack som fan! Fast jag är pigg och glad och mår inte dåligt på något sätt men men...
 
Idag har jag dessutom spenderat 5 timmar på att verkligen storstäda hela lägenheten och frosta av frysen och nu ska jag bara ta det lugnt och ta en riktig helg! Jag tar itu med kommentarer och sånt när jag hinner!
 
Ha en bra helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: william

du har verkligen förtjänat en skön & bra helg:)

SV; Tack så otroligt mycket:) Blir så glad^^

2012-12-15 @ 16:38:29
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Inget kul att äta antiobiotika :/ Hur kommer det sig att du får äta det?
Duktig du är som storstädat!

Har inte hört min låt, men en kan ju spelas närsom under dygnet också. Men som du skrev, det viktigaste är att jag gett de 50 kronor till någonting nödvändigt.

2012-12-16 @ 08:02:38
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...