Kompisjulen!

Som jag berättade så har mina vänner haft en tradition där man firar jul tillsammans bara kompisar emellan. Vi gör vårat eget julbord, äter godis och alla köper varsin julklapp för en 50-lapp som vi sedan lottar ut emellan oss.
 
För mig var det den absolut första gången jag var med då jag alltid har missat kompisjulen, antingen för att jag inte varit hemma eller så har jag inte bott i närheten av alla andra. Det var fantastiskt roligt i vilket fall och jag hoppas ju att det är en tradition som kan hålla i sig.
 
Här får ni en liten bildbomd!
 
Julbordet del 1
 
Julbordet del 2
 
Julbordet del 3. Dock hade vi även en janssons frestelse som inte fick äran att vara med på bild!
 
Dags att äta!
 
Lillan fick en ny bästis i Johan och visade sin fina teckning.
 
Mer klappar under våran vita gran.
 
Har man ingen riktig kakelugn får man improvisera!
 
Hej tomtegubbar!!
 
Hela gänget minus min älskling som lekte med kamerainställningarna istället. Så här såg vi ut nog ut från en fisks Point of View...
 
Älsklingen var tomte men fick, till hans stora förvåning, lite klappar han med!
 
Baileys och Fireball! Farligt god shot för oss lite mer vuxna tomtar...
 
I älsklingens paket låg det två söta schimpanser som numera bor i våran bokhylla!
 
I mitt paket låg 4 stycken jättefina balansprydnader som nu pryder hyllan i kontoret!
 
Jätterolig kväll som snart måste göras om, dock utan julmat och julklappar! Philip och Ia satt kvar längre och vi gick nog inte och la oss förrän halv 5 på morgonen, så kul var det!

Kommentarer
Postat av: anniepiie

Baileys är ju såå gott! :) Gillar ditt lila tema i rummet där, såå snyggt! :D Hade lila tema på bloggen för länge sedan när jag bloggade på metrobloggen. :P kramis

2012-12-30 @ 15:38:43
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...