Kompisjul ikväll

Julen är inte helt och hållet över för min del än. Ikväll ska vi hålla en traditionell Kompisjul som mina polare alltid haft varje år de senaste 5-6 åren. Jag själv har aldrig varit med på en enda kompisjul då jag alltid haft annat för mig varje år så det ska bli riktigt spännande.
 
Bara goda vänner som samlas och dricker glögg, äter rester av julmaten och byter små presenter och självklart bara umgås. Till och med jag som inte är en julfantast ser lite fram emot detta. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Låter som en riktigt rolig grej att göra tycker jag. Kul att du kan vara med på kompisjulen i år.

Nu är jag mest bara förkyld och den börja också släppa så det känns riktigt skönt.

Tycker filmen var super (:

Till nyår kommer pappa och hans särbo och en av mina bröder och hans flickvän, så det blir tre rätters och allmänt trevligt. Vad ska du göra under nyår?

2012-12-26 @ 17:52:23
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Lina Tsutsumi

Jag håller på att producera mer. Artisteri är inte riktigt min grej och jag känner att jag var född till at skapa, inte att utföra (: Finns så mycket bra så svårt att säga, men mestadels så lyssnar jag på gammal hårdrock,heavy metal, grunge, elektronisk pop och mer ambient. Men eftersom jag vill bli musikproducent så måste jag ju lyssna på allt! Vad lyssnar ni själv på? (:

Jag följer dig också nu!

2012-12-26 @ 18:20:27
URL: http://linatsutsumi.com
Postat av: ZOOFIE

SV: Ja, det är verkligen fantastiskt hur han lyckats vända på det! Vända det från att vara döende till att hjälpa folk i hela världen i liknande eller samma sits. Som sagt, det är (bland annat) därför jag älskar honom. :)

Ja, jag har alltid känt själv att jag vill kunna dölja mina, och var tänkt att göra motivet som ska vara på min halvsleeve över revbenen, men jag ändrade mig, haha. Man får ta på sig en långärmad tröja ;D haha. Det är sjukt beroendeframkallande.

Jag har haft en underbar jul. Så himla mysigt hemma hos min pojkväns familj. Hur har du haft det? På nyår.. jadu.. Jag tänkte höra med en av mina tjejkompisar vad hon tänkt hitta på, men som det känns nu vill jag bara ligga hemma och ta det lugnt. Tror jag börjar bli sjuk. Du då, har du några planer? :)

2012-12-26 @ 22:38:02
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...