Inspiration! Happy New Year!

Nu är det alldeles strax ett nytt år, med nya utmaningar, nya krafttag och förhoppningsvis en nystart för många! Ett nytt år brukar betyda inspiration för att börja med något nytt och utmana sig själv.
 
Varför inte börja redan nu och försöka sig på någon av dessa designer inför nyårsfesten?

 
 
 
Fyrverkerier! Källa
 
 
Dekaler! Glöm inte rätt årtal bara ;) Källa
 
 
Svart och mycket glitter!  Källa
 
 
Matt svart och mycket glitter! Källa
 
 
Mer fyrverkerier och mer glitter! Källa
 
 
Champagne!  Källa
 
 
Nyårscocktail! Källa
 
 
Stjärnsmäll!  Källa
 
 
Bubbel! Källa
 
 
Nyårsnatt!  Källa
 
 Gott nytt år!
 

Kommentarer
Postat av: anniepiie

den längst ner eller mattsvart med glitter. LOVE! :D SV: det går kanonbra, är såå nöjd. Glad att jag inte valde ipad mini- hade inte blivit så stor skillnad då i jämfört med iphonen. LDen är lätt att hantera om man har haft itunes eller andra appleprodukter innan! :)Kramar

2012-12-30 @ 15:41:31
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Lina Tsutsumi

Ja, jag har gjort otroligt mycket på det här året och jag är himla stolt över mig själv. Resan till LA betydde otroligt mycket för mig. Fick mig att inse vad jag verkligen vill hålla på med och jag hittade även en stor del av mig själv där.

Jag har många mål år 2013, men jag har planer med min kompis Barbara att producera ett album tillsammans med henne, åka till London och hoppas på att vi båda blir signade! Vad har du för mål 2013?

Nej, men precis. Älskar man varandra så är det inga problem (: Vi har bara vart tillsammans i 5 mån så vi har bara träffat två gånger. Just nu pluggar han här så jag kommer bara under loven.. vilket betyder en gång om halvåret. Men vi får se om han flyttar hit nästa år (:

Jo det är tufft! Oftast blir man signad av ett skivbolag eller enskilt företag som tex Max Martins studio. Visserligen kan de gå efter erfarnhet, det är ju ett stort plus! Men musikbranschen är alltid hungriga efter nya människor så det går nog mest på hur driven och talangfull man är. Sen är det ju ett måste att vara tuff och stark. Man får bita ihop många gånger tyvärr..

Nej, verkligen inte. Det tråkiga äär att många gör det på grund av grupptryck och stil. Man ska lyssna på det man tycker är bra. Jag kollar aldrig efter stil eller schanger. Jag går på talang och hur pass mycket artisten berör en! Självklart har inte jag heller tid att lyssna på allt, men jag försöker haha (:

Naa, de firar väl med fest, vodka och fyrverkerier. Så inget speciellt, men jag får för första gången träffa min killes kompisar så det ska bli kul! (:
Låter som en trevlig nyårsafton. Jag gillar att det lugnt egentligen, ta in det nya året med lugn (:

Hoppas att du får ett trevligt nyår du med! Och ett bra år 2013 också (:


2012-12-31 @ 12:39:45
URL: http://linatsutsumi.com
Postat av: ZOOFIE

SV: Ja men det tycker jag att du ska göra :)

Ja, tycker du ska kolla upp Berny med, hennes böcker är himla bra. Hon har gått igenom mycket den där tjejen. Det är så jävla starkt att skriva utlämnande böcker på det där sättet.

Ja men som t.ex. Kat Von D's prickar vid ögonen, till exempel. Sånt är snyggt, men ja, haha. Något litet, som sagt. Men hennes jävla skägg, det är fult. Som du säger, riktigt dåligt gjort och fult som fan. Tragiskt ;)

Gott nytt år! :)

2012-12-31 @ 16:55:08
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...