Nail Art Challenges 27 & 28!!

Ja som ni märkt så har jag ju inte kunnat lägga upp förra veckans challenge och även denna veckas challenge blir aningens försenad. Därför bjuder jag på en "double feature" med båda veckornas challenge!
 
Week 27: Inspired by Ice Cream
 
 
Oh, ja.. *host*. Jag var duktig och gjorde min challenge.... sen kom ett flyttlass, lite skruvande av IKEA-möbler och lite allmänt pyssel och hela designen var sliten innan jag hann fota den! Men jag tror ni förstår idén. En glasstrut  med chokladsås och ett körsbär och de andra blev bara lite glass med rinnig chokladsås de med. Jag kan erkänna att jag satt i ren panik sista kvällen innan flytten och bara geggade med alla färger. Men det blev ganska bra ändå tycker jag, om man blundar för de slitna kanterna. ;)
 
Week 28: Inspired by butterflies
 
 
Som ni kanske har förstått vid det här laget så är jag inte så svag för allt som är sött, tjejigt och romantiskt och när jag fick reda på att veckans challenge var fjärilar så utbrast jag ett högljutt "ÅH NEJ!" Det har varit så mycket sånt under hela sommaren.,, blommor och regnbågar och liknande. Så jag ansträngde mig väl inte nämnvärt. På tummen, lillfingret och ringfingret har jag helt enkelt klistrat dekaler. De andra två fingrarna ska föreställa fjärilsvingar...
 
Vi får hoppas på bättre energi och engagemang nästa vecka då det är tatueringar, och tatueringar är ju något jag tycker väldigt mycket om!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...