Moved in!

 
Efter en veckas slit har vi äntligen blivit installerade i lägenheten! Nu är det bara en massa småfix som att få upp film i hyllorna, fixa iordning skrivbordet och få bort alla verktyg och tomma flyttkartonger. Sen ska vi flytta hit salamandrarna och bebis-salamandrarna, sen är det ett hem!
 
Jag har inte kunnat uppdatera under hela veckan även om jag kanske velat berätta hur det går för oss, men datorn har bara varit uppackad i två dagar och internet fick vi igår kväll.
 
Nu håller jag tummarna för att jag kommer få lite mer tid för att uppdatera er om saker jag inte hunnit med som vandringen t ex. Oroa er inte! Jag har även gjort mina vecko-uppdrag i Nail Art Challenge och ska lägga upp dem snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...