So much to do and so little time to do it in!

Jag har tappat en dag denna veckan, det märks verkligen. Jag hade planer för den här veckan, vad jag skulle hinna med och hitta på, men eftersom måndagen tillbringades med pojkvännen helt oväntat så tappade jag den dagen. Helt plötsligt blev det lite för lite tid över för allt!


Igår t ex trodde jag det var måndag och eftersom det var härligt och soligt väder passade jag på att pilla lite med bilen och fick även hjälp med att kolla mina bromsar. Förhoppningsvis behöver jag inte byta dem innan besiktning. Jag passade även på att gräva upp trädgårdslandet här hemma för att göra plats för lite rödbetor och svartrot.


Idag har jag också fullt upp. Jag har redan tränat och ska iväg till Gnosjö för ett litet möte nu vid halv 2, sen funderade jag på att följa med min mor till Våryran på Smålänningens marknad men känner att jag inte skulle tycka det var så roligt ändå. Istället har jag en del lådor jag måste fixa som står på vinden och sen fick jag sms av min pappa att han skulle ringa idag. Sen så ska jag ju självklart lägga upp veckans design i Nail Art Challenge.


Sen är det nog så mycket annat som ska skötas nu under de två resterande dagarna att man kan bli snurrig för mindre! Men nu är det dags för mig att fixa klart det sista innan jag måste ge mig ut i regnet och åka till mötet! Ha ne bra dag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...