Varför jag inte använder min kamera så ofta...

Som jag berättade i inlägget innan så var jag och handlade batterier till min kamera, eftersom det numera är uteslutet att använde mobilens kamera. Jag berättade även att min kamera var trasig efter en resa. Men att den iallafall kan ta korten.

Ja, så här gick det när jag testade kameran idag:



Ja vad säger man... ha ha ha ha... Det visar sig att min kamera var så oanvänd och bortglömd att det låg smuts i slutaren, så den öppnade sig inte ordentligt och resultatet blev det här! Fast tittar man noggrannt kan man se att jag försökte ta ett kort på postern som gör PR för att min brors band ska uppträda på Industribaren i Värnamo med dEMOtional. Stora grejer! *thumbs up*

Nästa kort nu då. Nu har jag faktiskt rengjort slutaren så att den öppnar sig. Så här blev det:


Ja, det enda jag hittade som inte var jättetråkigt var en buske med färgglada röda bär, men som ni kan se så försvann alla jäkla färger.

Som sagt, min kamera är urusel, fast bättre än den jag har på mobilen. Men nu kanske ni förstår lite varför jag inte har så mycket egentagna foton på min blogg. Ska önska mig en ny kamera i julklapp tror jag... långt kvar tills dess dock. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...