Strul med bloggen...

Vet inte om det är Blogg Esse som strular eller vad det nu är. Den vägrar visa min statistik bland annat. Den visar till den 20:e september som var för två dagar sedan men inget efter det. Och när jag försökte kommentera min egen blogg som svar på en annan kommentar så skrev jag in mitt namn och lik förbannat blev jag anonym och namnet syns inte. Trots två försök.

Är det någon annan som upplevt att det inte gått kommentera, eller upptäckt något annat fel på bloggen, let me know!

Karen upptäckte ganska snabbt att bunnyholes.com inte handlade om små, fluffiga vita djur.

Jaja, inget ovanligt med internetstrul eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...