Saknad sol och snälla svenskor

Jaha, då har man jobbat lite, och det var ingen höjdare!! Av många anledningar men framförallt för att det var den varmaste dagen på hela hösten! Jag missade verkligen den solen som jag saknade så mycket. Sen var det någon tjejkväll eller liknande i stan så alla affärer hade öppet extra länge och med en massa specialerbjudanden. Det var folk precis överallt i stan! Men inte jag, för jag jobbade. :P


Men när jag var på väg hem så hoppade jag snabbt in på macken för att handla lite smått och gott och då stod det en kvinna en bit ifrån mig. Tänk er en typisk svensk kvinna i 40-årsåldern med jeans, vit tröja och svart dunväst, axellångt rågblont hår. Hon tittade på min väska och sa sedan att den var jättefin. Jag sken upp lite och log mot henne och tackade så mycket. "Verkligen jättefin" sa hon då igen. Jo visst för att jag inte har något emot att folk tycker min väska är fin men vi snackar om en kvinna i 40-årsåldern... och min väska är typ emo-väska med dödskallar, nitar och ett hängande par handbojor. Hon kanske bara försökte vara snäll, eller så är hon kanske lite av en emo inombords. :)


Nu ska jag ta ett varmt bad innan jag kryper ner i sängen och ska sova. Imorgon bär det av norrut, till sköna Värmland! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Louisa

Ah, verkligen otur! Här var det toppen väder! :)

Ja, du får tänka på det!

2011-09-29 @ 23:57:18
URL: http://lllouisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...