Midnight!

Japp, nu är det officiellt fredag. En helt ny dag, snart helg! Sen har jag väldigt svårt att sätta mig in i det tänket. Idag ska jag till Skåne, idag ska jag träffa Jonne. Jag vill snarare säga att IMORGON ska jag till Skåne, IMORGON ska jag träffa Jonne. Jag har liksom inte somnat än och då kan jag inte tänka mig att det är en ny dag. Jag vet att det är svårt om man t ex jobbar kväll som jag gör, för då jobbar man in på det nya dygnet och jag tror vissa snabbt lär sig den rytmen, men för mig fungerar det inte alls!

MEN NU ÄR DET FREDAG!!


Jag tänkte först skriva något osmakligt under bilden
om Robinson Crusoe och människoprovning
bland leoparderna men jag skippade det. ;) Or did I?


Någon annan som upplever samma sak? Att man inte kan säga att det är en ny dag förrän man sovit och vaknat igen? Eller går ni helt efter att kl 00.00 är det en ny dag, ett nytt dygn och ett nytt datum?


  


Kommentarer
Postat av: emon84

Det är inte ny dag förrän man vaknat upp efter att ha sovit. Så är det bara!

2011-09-18 @ 13:23:02
Postat av: Jenny

Eller hur?! Så är det bara! Eller ja, jag kan gå med på att det är ny dag om jag sitter uppe till vöer 7-8 på morgonen. Det händer tyvärr oroväckande ofta :/

2011-09-19 @ 01:55:23
URL: http://paraworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...