Men nu får de väl ge sig!

Ja, vad tröttsam jag är!! Jag vet! Men ni får faktiskt stå ut med att jag tjatar om detta...

Som ni läste för några inlägg sedan så verkade det som att Livefeed faktiskt förstod vart jag egentligen bor. 1 mil från mig i Gnosjö sa den sist. Men helt plötsligt bara några dagar senare, fast jag sitter på samma jäkla plats som förra gången, så har jag enligt LiveFeed flyttat... igen!

8 mil söderut dessutom till...: 

Gemla som ligger mellan Alvesta och Växjö!

Alltså vad är det den här LiveFeed-grejen går efter egentligen? Det är inte som att jag sitter i en skog av olika mobilantenner så att den kan växla mellan en massa och jag är inte på resande fot. Förklara för mig, snälla!! Är det någon annan som råkar ut för det här?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...