Lite saker ni kanske inte visste om mig...

 Jag är inte speciellt förtjust i godis. Choklad gillar jag, och polkagrisar, men blir aldrig sugen på det. Däremot älskar jag chips! Det är min stora svaghet. Lättsaltade chips!

 Jag är lika mycket hästnörd nu som jag var när jag var liten. Älskar att bläddra i hästböcker och äger hela 3 uppslagsverk med hästfakta och hästraser.

 Jag är pedantisk vad gäller mina tänder. Borstar dem ibland 3 ggr om dagen, och minst 10 minuter, sen använder jag munskölj och flourtabletter varje dag. Ingen tandlossning här inte! 


 Jag lyssnar mest på metal/rock men min spellista varvas lika mycket med opera och ballader och då och då hittar till och med jag en popdänga som jag gillar.


 Jag är en jäkel på att sortera saker! Jag sorterar mina strumpor efter färg och mönster, kläder efter plagg och färg och till och med mina smycken efter vilken typ och hur de är formade. Och mina filmer står alltid i bokstavsordning.


 Jag är besatt av strumpor. Älskar strumpor, och de får inte vara tråkiga vita eller helsvarta helller. Äger ett enda par helvita strumpor, resten är bara olika mönster och färger. Har dock 5 olika par med kossor på. De ser inte likadana ut heller. :D


Kommentarer
Postat av: pink star

skriv ett inlägg om din pojkvän :D

2011-09-21 @ 21:23:45
Postat av: Anonym

Haha, jag försöker hålla honom lite privat och så men är det något speciellt du är nyfiken på? :)

2011-09-21 @ 23:54:23
URL: http://paraworld.blogg.se/
Postat av: M*

- då vet man det ;)!

2011-09-22 @ 16:42:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...