Bra start på dagen!

Låter som en reklamslogan, jag vet, men det har börjat bra idag.

Solen skiner, och jag satte mig ute i en tjock, gosig tröja med en kopp äpple/kanel-te och en bok och bara njöt lite. Man vet ju trots allt inte hur länge vi får ha sånt här väder. 

Funderar  på att springa iväg till affären senare och införskaffa batterier till min vanliga kamera. Skärmen sprack ju på den när jag hade den med mig till Lanzarote i februari 2010, så därför har jag inte använt  den så mycket. Det går att ta bilder med den, jag ser bara inte på skärmen hur kortet blir. Resultatet ser jag först i datorn så det kan ju bli både väldigt lyckat eller otroligt misslyckat.


Så här ser alltså min kamera ut. Fast detta är inte
min kamera, det är en bild jag lånat
från Funkypancake.com.


Men eftersom jag inte hittat sladden til mobilen än, så får det nog bli att jag använder den gamla kameran. Det är så mycket på gång nu, både denna helgen och nästa och så det jag planerar med brorsan och Najri så jag måste kunna fotografera. Inte för bloggens skull utan för min egen. Jag älskar att kolla tillbaka på gamla foton eftersom de oftast kan påminna en om småsaker som man kanske glömt. Så det är på agendan än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...