Tillbaka i de småländska skogarna

Oj, vad jag har flängt runt känns det som. Åkte ju upp till Värmland i fredags, åkte hem till Småland på söndag eftermiddag och på söndag kväll for jag ner till Skåne, bara för att åka tillbaka till Småland idag. Ganska många mil i bil det där. Framförallt eftersom jag var den som körde hela den sträckan, helt själv.

Värmland var som alltid trevligt, fast den utlovade solen och värmen höll sig ju undan. Hela lördagen hade vi mulet, lite småregnigt och kallt. Förbaskat trist, men då fick man ju en anledning till att sätta sig på puben när vi var inne i Karlstad på lördagen. Vi gick till The Leprechaun och det var en riktigt urmysig irländsk pub, liten och ganska sliten men det är så det ska vara tycker jag. På lördag kväll satt vi hemma hos morbror i Forshaga och grillade fläskfilé på altanen. Mysigt!

Tyvärr var jag dålig på att fotografera som vanligt. Men här kommer två bilder från Karlstad iallafall. Helgen gick så fort så jag hann knappt tänka på att fotografera.


Inne i Karlstad. Ni ser ju hur dåligt väder vi hade!


Lagom höstigt när vi gick längs kanalen för att hämta Wolle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...