Söndagar....

Alla andra hatar måndagar... tillbaka till jobbet och allt det där men jag håller inte med. Söndagar är verkligen min stora hatdag! Varför?

Flera anledningar egentligen, framförallt att jag tvingas se min pojkvän åka iväg, eller att jag måste åka ifrån honom. Och man vet att det dröjer hela veckan innan man får träffa honom igen. Sen är det ju så att det är dagen innan man ska jobba (eventuellt för min del då) och man kan inte slappna av på samma sätt. Och sen har ju tv-bolagen satt alla de sämsta programmen på söndagar för folk sitter ändå hemma och tittar, hur dåligt det än är. Sen var det lite strul idag som gjorde mig lite ledsen och arg och stressad för jag kunde inte lösa det och fick dåligt samvete.   

Men det är inte bara negativt idag. :) Fick rabatt på bussbiljetten, och om 5 dagar kommer min älskling vara hemma i hela 2 veckor. Och så står det kalops i kylskåpet och väntar på att jag ska äta upp den. Inte helt fel! :D Och helgen har varit lugn men mysig och idag har det även varit bra väder. Så vad gör det då att man får underhålla sig med annat än tv? Jag tittar ändå aldrig på tv. :)

Har ni haft en skön helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...